Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

Angielskie warsztaty i problem.

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Gregor320
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 lip 2020, 12:18
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Andover

Angielskie warsztaty i problem.

Post autor: Gregor320 » 11 wrz 2020, 11:51

Witam. Przejrzałem kilkanaście stron forum ale nie bardzo widzę identyczny problem jak mój.
Moje Audi A6 C7 jest z 2014roku a ja zakupiłem je dwa lata temu i wszystko było idealnie do czasu. Z tego co się dowiedziałem z Internetu jak i waszego forum mam skrzynię S-tronic(NYU). Rok temu wymieniłem ojej w skrzyni biegów. Warsztat twierdził, że filtrów nie trzeba wymieniać bo olej wyglądał dobrze. Ale przejdźmy do rzeczy. 7 tygodni temu jadąc autostradą pojawił się błąd Gearbox Malfunction. Please stop and select P. Nie było mowy o żadnej dalszej jeździe. Laweta i podróż do warsztatu nr1.
I tu zaczynają się "schody" pierwszy warsztat powiedział po tygodniu, że to błąd P0B0D00 i że mechatronika padła a on tego nie robi i mam sobie samemu szukać kogoś.
Warsztat nr2. Po podłączeniu swojego sprzętu stwierdził, że mam wymienić pompę oleju skrzyni biegów i uwaga Multitronic! Ten warsztat akurat chwali się, że robi tylko skrzynię biegów. Cena to jedyne 3650funtow plus VAT.
Więc zabrałem auto do kolejnego warsztatu(nr 3). Tam wyjątkowo wygadany Polak powiedział już po tygodniu oczekiwania, że wymienią pompę oleju skrzyni biegów, oleje i mogę auto zabierać. Znowu bez wymiany filtrow. Jako, że po 5 tygodniach nie odzwyali się samemu pojechałem zobaczyć co się dzieje. I tu kulminacja. Auto jeździ godzinę po czym włącza się ponownie Gearbox Malfunction. Auto oczywiście zabrałem gdyż powiedzieli, że nie wiedzą i mogą szukać dalej na zasadzie wymiany wszystkiego na nowe.
Pisałem maile do jeszcze dwóch warsztatów ale każdy podaje inny powód. Po wczołgamianiu się pod auto znalazłem uszkodzony kabel przy wtyczce zaraz obok pompy. I teraz po przydługim wstępie: czy można samemu zakupic wtyczkę i ja wymienić? Czy potrzba jakiegos specjalnego narzrdzia, żeby ją odłaczyć? Cholera nie chciala sie wypiać, a chcialem sprawdzić ją też w środku. VIN:WAUZZZ4G7EN180576
Będę wdzięczny za jakąś pomoc gdyż tutejsze warsztaty działają nie wiedzą nic.

Dodano po 1 godzinie 3 minutach 46 sekundach:
Zapomniałem dodać, że w drugim warsztacie przy wymianie olej miał dziwny mleczny kolor.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”