Cześć,
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem mojej audi A6 C5 2.4 V6 BDV. Jak postoi kilka dni to ciężej kręci (każdego razu odpala). Obroty na jałowym falują +-100
Przy przyspieszaniu w zakresie obrotów 1800-2000 występuje poszarpywanie.
Rozrząd wymieniony przy 210kkm (teraz 250kkm)
Cewka NGK nowa
Przewody nowe
Świece niedawno wymieniane
Komputer miesiąc temu pokazywał sporadyczne wypadanie zapłonu a to na 3 garze a to na 6.
W czym szukać problemu? Ktoś tak miał?
Pozdrawiam
Nierówna praca silnika BDV i poszarpywanie przy przyspieszaniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 lip 2020, 09:31
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Świętochłowice
Re: Nierówna praca silnika BDV i poszarpywanie przy przyspieszaniu
Sprawdź ciśnienie na listwie wytryskowej ,została jeszcze pompa paliwa a tak na sam początek zacznij od zmiany filtra paliwa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 lip 2020, 21:40
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nierówna praca silnika BDV i poszarpywanie przy przyspieszaniu
Filtr paliwa wymieniony tysiąc kilometrów temu. Ciśnienie i pompę mam zamiar sprawdzić po wyjeździe
W głowie mam też czyszczenie przepustnicy i wymianę odmy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 lip 2020, 09:31
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Świętochłowice
Re: Nierówna praca silnika BDV i poszarpywanie przy przyspieszaniu
Ja w swoim czyściłem tydzień temu, trochę roboty jest bo wymontowałem też kolektor dolotowy ,trzeba wtedy zaopatrzyć się w uszczelki do ssącego około 60 zł za dwie no i oringi na wtryski jakieś grosze chyba 6 zł za wszystkie ,niestety nie udało się zdjąć wężyków z chłodzenie przepustnicy są dwa pod nią i musiałem zakupić nowe koszt 95 zł ,zrób sobie także zdjęcia wszystkich wężyków podciśnień aby tak samo podłączyć a sumie to możesz kupić 2 metry wężyka i wymienić na nowe ,odma ja kopiłem nową bo była pęknięta membrana i przy demontażu pękły mi dwa przewody ale najważniejsze są te zawleczki zatrzaskujące,można wtedy wymienić na przewód gumowy oczywiście odpory na działanie wysokiej temp. i oleje przełożyłem zawleczki ale są do kupienia tez z tworzywa identyczne ,sprawdź miernikiem stan akumulatora na zgaszonym silniku powinno być minimum 12,6 v , pozostaje jeszcze czujnik temperatury powietrza i przepływomierz do sprawdzenie .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga