Witam.
W moim Audi 2.0 PD BRE doszło do zerwania paska rozrządu.
Auto ma już ponad 320 tys. na blacie. Przydałby się remont kapitalny.
Zastanawiam sie nad zmianą silnika na 2.0 CR CAHA z bardzo małym przebiegiem.
Mam kilka niewiadomych.
1. Czy skrzynia będzie pasowała.
2. Czy silnik pasuje na sanki ?
Ogólnie jest dużo niewiadomych typu ECU i wiazka silnika.
Czy będą pasowały węże wody i chłodnica.
Ktoś już robił taką wymianę?
Jakies mądre porady proszę.
Z góry wszystkim dziękuję za zainteresowanie
Swap 2.0 PD BRE na 2.0 CR CAHA
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Re: Swap 2.0 PD BRE na 2.0 CR CAHA
CAHA była przecież w polifcie C6 więc odp. na pytanie 1 i 2 jest oczywista , co do ECU i wiązki to myślę że wszystko jest do dopasowania albo nawet będzie plug and play - trzeba by schematy obczaić i zobaczyć
Ale pytanie czy nie taniej będzie poszukać zdrowego słupka 2.0tdi PD i założyć - nie wiem jak długo planujesz jeszcze jeździć tym autem
Ale pytanie czy nie taniej będzie poszukać zdrowego słupka 2.0tdi PD i założyć - nie wiem jak długo planujesz jeszcze jeździć tym autem
Re: Swap 2.0 PD BRE na 2.0 CR CAHA
Troszke już ten BRE mnie drażni i ta kultura pracy jest gorsza od CR. Buda jest jak nowa i doinwestowana więc jak bedzie silnik OK to i z 8 lat będzie w rodzinie
Sanki od polifta są inne
Bedzie trzeba to sie sanki wymieni.

Sanki od polifta są inne
