2.7 TDi wiązka silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
2.7 TDi wiązka silnika
Witam, mój samochód uległ spaleniu instalacji podszybia, zacząłem wymieniać wiązki. Mam silnik 2.7 BPP tak więc kupiłem wiązkę od silnika BPP żeby się nie męczyć, ale nie pomyślałem i kupiłem wiązkę z siłownikiem turbiny starego typu z 2005 roku, a mam samochód z 07r. z siłownikiem nowego typu. Jak na razie doszedłem, że nie pasuje wtyczka siłownika turbo i przepustnicy. Czy w prosty sposób da się to przerobić? Czy pinologia sterownika reszty wtyczek jest taka sama w starym i nowym typie? Wiązka naprawdę ładna wszystkie spinki i wtyczki na swoim miejscu, szkoda byłoby kupić odpowiednią a dużo gorsza.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Re: 2.7 TDi wiązka silnika
przerobić da się wszystko, tylko czy warto nie lepiej kupić wiązkę odpowiednią różnica jest jeszcze w kościach do nastawników klap kolektorów ssących (były 4-ro i 5-cio pinowe)
R1200GS ADV LC
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: 2.7 TDi wiązka silnika
Nastawniki klap pasują i działają, reszta poza przepustnica i nastawnikiem turbo też. Na allegro jest niby wszystko, a ciężko kupić to co się chce, kupię kolejna to będzie od automata, albo bez DPF, albo poobcinana. Puszczę dwa dodatkowe kable i będzie OK.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga