qujot pisze:To już zależy ile weźmie mechanik. Wahacz ~670zł a tuleja jedna 113 druga 55
nie pisz o czymś od rzeczy bo potem ludzie maja mętlik w głowach..
nie wiem , nie znam się , nie jestem pewien - nie piszę i tyle
Sambor11 pisze:Czy ktoras z tych tulei bedzie dobra panowie?
https://www.autoczescionl...4g0407183b.html
napisał Ci Mateusz że tylko ori serwis a nie jakieś zamienniki. trzeba dać pod 500zł za 2 szt. w serwisie kupiłem za 508zł na all znalazłem za trochę mniej ale ja zawsze staram sie dać zarobić na swoim terenie.
prasowanie tulei wyjdzie taniej jak nowy wahacz.
ale jak Ci nic nie stuka to jeździj dalej , po co wymieniać dobrą część..
u mnie zaczęły popukiwać przy 160tyś i dalej z tym jeżdżę a mam 195tyś teraz..z tym że u mnie cichutko stukają cały czas..
wymieniam we wtorek,,dopiero będą jaja jak się okaże że to nie tuleje..
aaa..sambor ze szkocji..tam może być drożej..moja znajoma często lata do ambervill czy jakoś tak..
[ Dodano: 2020-05-06, 17:53 ]
no witam kolegów..
tuleje zmienione 2 tygodnie temu , nie pisąłem nic żeby wszystko sprawdzić.
1. to co najważniejsze - stuki ustały
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
. ale pojawiły się nowe , tak jakby z tyłu auta jadąc po relince..nie mam w tej chwili czasu na sprawdzanie... . w każdym bądź razie nie jest to idealne ciche zawieszenie
2. kupiłem tuleje ale ich nie oglądałem , mój mechanik powiedział mi ze nie było na nich literki B na końcu numeru na gumie tulei , za to był jakiś inny w innym miejscu tylko już nie wnikałem. na pudełku była literka B .
3. stare tuleje wyglądały przyzwoicie , pokazywał mi , pokazywał miejsce w których minimalnie były "wygniecione"
4. samochód stał się chyba minimalnie twardszy jakby..
5. zniknęły leciutkie stuki przy dodawaniu/odejmowaniu gazu