[CGLC 2.0 177 KM] Awaria systemu start stop.
[CGLC 2.0 177 KM] Awaria systemu start stop.
Zwracam się do Was o pomoc i jakieś propozycje rozwiązania problemu.
Po zakupie Audi A6 C7 losowo pokazują mi się kontrolki "chesc" i "spiralka". Komputer pokazuje komunikat "Awaria systemu Start stop. System chwilowo niedostępny" - jakoś tak. Auto wtedy nie wyłącza silnika np podczas postoju na światłach. Ten komunikat jest tlko wtedy gdy świeci się spiralka. Czasem świeci się sam check, czasem tylko spiralka, czasem obie naraz lub nic się nie świeci. Ta sytuacja jest losowa.
Kilka razy byłem u mechanika i nie jest w stanie znaleźć problemu. Po podłączeniu do komputera zawsze pokazuje błąd przepustnicy. Dodam, że podmieniliśmy już 2 inne i ciągle występuje ten sam problem. Została wymieniona kostka od przepustnicy i przeczyszczone zostały styki od komputera. Mechanik jest sprawdzony i zna się na rzeczy ale stopniowo szukamy od najłatwiejszych spraw. Chciałbym poznać Wasze zdanie żeby łatwiej było to rozwiązać. Dodam, że przy zakupie audi miało założone odcięcie na chip. to też zostało odpięte ale kontrolki znów świecą.
2.0 Diesel 177 KM. Skrzynia manualna.
Proszę o wasze sugestie. Dzięki.
Po zakupie Audi A6 C7 losowo pokazują mi się kontrolki "chesc" i "spiralka". Komputer pokazuje komunikat "Awaria systemu Start stop. System chwilowo niedostępny" - jakoś tak. Auto wtedy nie wyłącza silnika np podczas postoju na światłach. Ten komunikat jest tlko wtedy gdy świeci się spiralka. Czasem świeci się sam check, czasem tylko spiralka, czasem obie naraz lub nic się nie świeci. Ta sytuacja jest losowa.
Kilka razy byłem u mechanika i nie jest w stanie znaleźć problemu. Po podłączeniu do komputera zawsze pokazuje błąd przepustnicy. Dodam, że podmieniliśmy już 2 inne i ciągle występuje ten sam problem. Została wymieniona kostka od przepustnicy i przeczyszczone zostały styki od komputera. Mechanik jest sprawdzony i zna się na rzeczy ale stopniowo szukamy od najłatwiejszych spraw. Chciałbym poznać Wasze zdanie żeby łatwiej było to rozwiązać. Dodam, że przy zakupie audi miało założone odcięcie na chip. to też zostało odpięte ale kontrolki znów świecą.
2.0 Diesel 177 KM. Skrzynia manualna.
Proszę o wasze sugestie. Dzięki.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2019, 17:28 przez wnk, łącznie zmieniany 1 raz.
A.W
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 sie 2019, 11:47
- Lokalizacja: Z za miedzy
Witam wszystkich
Mam podobny problem, czasami po jeździe gdy zgasze auto i pójdę na chwilę do sklepu nie mogę go odpalić. Mam komunikat " system start stop chwilowo nie dostępny " i miga kontrolka świec zarowych. Muszę wtedy ręcznie odpalić i chwilę kręcić rozrusznikiem aby silnik załapał. Czy wymiana świec zarowych pomoże? Pozdrawiam
Mam podobny problem, czasami po jeździe gdy zgasze auto i pójdę na chwilę do sklepu nie mogę go odpalić. Mam komunikat " system start stop chwilowo nie dostępny " i miga kontrolka świec zarowych. Muszę wtedy ręcznie odpalić i chwilę kręcić rozrusznikiem aby silnik załapał. Czy wymiana świec zarowych pomoże? Pozdrawiam
U mnie odpala za każdym razem. Bez problemów. Nie ma znaczenia czy świeci spiralka czy nie. Zauważyłem jednak że kiedy się świeci i chce wyłączyć silnik to przy gaszeniu tak nim szarpnie na boki, natomiast kiedy nie świeci to gaśnie bez żadnych drgań. Do komputera jak podpinam to ciągle jest ten sam komunikat - przepustnica. Podjechałem do salonu AUDI. Wiadomo że mają same procedury. Pierwszy etap to mi wycenili 900 zł za samo to już wiem. Czyli przepustnica. Kolejne sprawy to że muszą rozbierać i szukać poszczególne rzeczy. to już wstępnie przezliczyła na 1000 jednostek roboczych czyli jakieś 4000 zł za samą robociznę bez części.
Szukam koledzy i koleżanki pomysłu gdzie można szukać przyczyno pojawiania się takiego błędu bo wszytkie komputery mówią o przepustnicy a to jest gdzieś indziej. Jak już wspominałem były podmieniane i wątpię że też byly uszkodzone w ten am sposób.
Z góry dziękuję za pomysły.
P.S. Macie może jakieś schematy układów silnika. Chodzi mi o coś takiego że "tu jest przepustnica, tu kolektor itp".
Dzięki.
Szukam koledzy i koleżanki pomysłu gdzie można szukać przyczyno pojawiania się takiego błędu bo wszytkie komputery mówią o przepustnicy a to jest gdzieś indziej. Jak już wspominałem były podmieniane i wątpię że też byly uszkodzone w ten am sposób.
Z góry dziękuję za pomysły.
P.S. Macie może jakieś schematy układów silnika. Chodzi mi o coś takiego że "tu jest przepustnica, tu kolektor itp".
Dzięki.
A.W