Mianowicie od paru tyg. mam problem z przyspieszeniem w moim aucie, po wciśnięciu gazu do oporu auto bardzo wolno się zbiera a powyżej (około 2200+ obrotów) idzie jak strzała. Program był zrobiony w tamtym roku (07.2019) i wszystko ładnie chodziło (trasa PL- UK bajka). Wczoraj wyczyściłem przepustnice i zawór EGR (adaptacja EGR po czyszczeniu - OK). Węże intercoolerów OK nie widać nieszczelności. Dodam, że na zegarach jak i w VCDS brak błędów w silniku.
Wklejam
Log dynamiczny turbo:
Log #403962
Log DPF ( log statyczny z przygazowaniem):
Log #403969
Turbo wizualnie - widać zardzewiała obudowa od aktuatora. Poniżej link do filmiku jak to wygląda. Luzów na wirniku nie odczułem.
Jeśli napisałem coś źle proszę o zwrócenie uwagi, nie jestem mechanikiem

Jakieś podpowiedzi gdzie szukać przyczyny czy turbo do regeneracji, jak myślicie?
Pozdrawiam
Kamil

[ Dodano: 2020-05-03, 22:15 ]
Przyczyna - zebrany nagar na łopatkach turbiny, przyblokowana geometria.
Serdecznie dziękuję za udzieloną pomoc. :shock: