A7 - czujnik regulacji zawieszenia
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
Czemu sobie tego nie doregulujesz tymi lacznikami z kanału?? one sa regulowane.
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
Adres 34: Poziomowanie Plik etykiet: 4G0-907-553.clb
Oznaczenie elementu: 4G0 907 553 F HW: 4G0 907 553 F
Komponent i/lub wersja: LUFE-DAEMPFER H18 0782
Kodowanie: 008003
Kod serwisu: WSC 02391 785 00200
Zbiór danych ASAM: EV_AirSuspe 003024 (AU57)
ROD: EV_AirSuspe_VW51.rod
VCID: 2E53BBBF71174C3F3B-807A
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
455692 - Czujnik poziomu zawieszenia
C1048 07 [008] - Usterka mechaniczna
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 4
Wew.licznik błędów: 16
Przebieg: 252928 km
Data: 2020.02.11
Czas: 15:17:12
Zależy, które podejście, ale z tego co pamiętam to pompuje w górę i opuszcza, wtedy zdarza się, że robi jeszcze jedną korektę, maksymalnie minutę, dłużej nie.Dani0 pisze:Jak robisz adaptację auta długo ustawia wysokość referencyjna??
Odpowiedź jak wyżej, zazwyczaj chwilę kombinuje. Ostatnim razem jak robiłem adaptację to pierwszy raz, po milionach prób, udało mi się prawie idealnie ustawić, różnica była milimetra, dwóch. Ale czar prysł, bo po przejechaniu się kawałek błąd się pojawił i tak...Dani0 pisze:Po wpisaniu nowych wartości wysokości tylko opuszcza czy opuszcza podnosci i kombinuje długo?
Patrzyłeś na parametry live czujników jak reagują na ugięcie auta?? możesz to zrobić nawet na postoju muszą reagować bardzo podobnie, a na postoju jak węrcz tak samo.
Jeśli opuszcza się i unosi i robi to kilka razy to moim zdaniem, coś namieszałeś tym bardziej jeśli piszesz że jak opuścisz auto i potem dzwigasz już nie wraca do swojej wysokości. Miałem to samo! Jak wkońcu u mnie rozkminiłem o co chodzi to do pozycji przed adaptacja tylko sie unosi bez żadnego korygowania a po wpisaniu nowych wartości opada i też nie koryguje bo wszystkie parametry są ok. Wcześniej myślał pompował opuszczał adoptacja trwała chyba z 2 min.
Jakie masz ciśnienie na miechach??
Wiec po pierwsze sprawdź parametry live czujników
potem podaj jakie masz ciśnienie na miechach.Jak coś pisz na wats app bedzie szybciej 502980286.
Jeśli opuszcza się i unosi i robi to kilka razy to moim zdaniem, coś namieszałeś tym bardziej jeśli piszesz że jak opuścisz auto i potem dzwigasz już nie wraca do swojej wysokości. Miałem to samo! Jak wkońcu u mnie rozkminiłem o co chodzi to do pozycji przed adaptacja tylko sie unosi bez żadnego korygowania a po wpisaniu nowych wartości opada i też nie koryguje bo wszystkie parametry są ok. Wcześniej myślał pompował opuszczał adoptacja trwała chyba z 2 min.
Jakie masz ciśnienie na miechach??
Wiec po pierwsze sprawdź parametry live czujników
potem podaj jakie masz ciśnienie na miechach.Jak coś pisz na wats app bedzie szybciej 502980286.
380/740 ... nie jedzie
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
Tak jak wpomniano tutaj, zrob logi live z czujników bo inaczej to szkoda kombinacji. Tylne czujniki lewy i prawy jest taki sam, rozni sie tylko uchwytem, to samo przód.
Heble mam od WRK, przód 390x34 z GTRa w pelni plywajace a tyl 356x22 tez pływajace.Dani0 pisze:ja bym zrobił adaptacją,kręcąc cięgnami (w sensie wydłużając jedno skracjac drugie)można sobie nieźle namieszać
[ Dodano: 2020-04-09, 20:15 ]
ozi_dafit,
co to masz za zestaw hebli w swoejej A7?
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 sty 2015, 18:33
- Lokalizacja: Nl
Mam pytanie odnośnie logowania. Próbowałem zrobić logowanie w czasie jazdy ale grupy jak tutaj sugerowane IDE02001-IDE02004 pokazuje stałą wartość lewo 407mm prawa 397mm i jak wezme logowanie -> graph to nic się nie mierzy, jak zaznacze którys checkbox lub odznacze to pojawia się pionowa linia i tyle. Zrobiłem logowanie:IDE02951-IDE2954 tutaj coś mierzy i wrzucam wykres z jazdy na auto obrobiony w excelu, bo Graph też coś nie rysował. Proszę o opinie. Samochód od czasu do czasu wchodzi w tryb awaryjny zawieszenia, nie opada, podnosci sie obniza, po zgaszeniu znika do czasu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 sty 2015, 18:33
- Lokalizacja: Nl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga