[ BPP 2.7 179 KM] Brak mocy kontrolka świec i check engine.
[ BPP 2.7 179 KM] Brak mocy kontrolka świec i check engine.
Witam, nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na swoje pytanie więc zakładam nowy temat może ktoś tu się wypowie
Mam w swojej audi turbo KKK i dręczy mnie kontrolka świec żarowych i brak mocy, po za tym auto w ogóle jakoś mułowato jeździ a turbo późno wstaje (okolice 2400-2500obr czy to normalne w tych silnikach?) brak czarnego dymu z wydechu, pojawiają się błędy związane z nastawnikiem turbo i tutaj pojawia się pytanie, jak wiadomo nastawników do turbo KKK jest bardzo mało i są drogie czy mogę je zastąpić innym? Np, Hella? co będę musiał potem wykonać oprócz adaptacji? (mam Vcds). Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.
-
konradkry77
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Jak sterownik metalowo plastikowy tylko wymiana można bawić się w używane ale to loteria Hela jest piecio przewodowa
Do tego musiał by wyć z silnika 2,7 bo ma wgrany inny soft niż 3,0
Są firmy co za 900 PLN ogarniają nowe programowane
Ale żeby zrobić to porAdnie to trzeba wyrwać turbo i na maszynie ustawić turbinę.
Do tego musiał by wyć z silnika 2,7 bo ma wgrany inny soft niż 3,0
Są firmy co za 900 PLN ogarniają nowe programowane
Ale żeby zrobić to porAdnie to trzeba wyrwać turbo i na maszynie ustawić turbinę.
Sterownik mam całkowicie metalowy, muszę sprawdzić ilu przewodowy. Czyli chyba moje auto będzie królikiem doświadczalnymkonradkry77 pisze:Jak sterownik metalowo plastikowy tylko wymiana można bawić się w używane ale to loteria Hela jest piecio przewodowa
Do tego musiał by wyć z silnika 2,7 bo ma wgrany inny soft niż 3,0
Są firmy co za 900 PLN ogarniają nowe programowane
Ale żeby zrobić to porAdnie to trzeba wyrwać turbo i na maszynie ustawić turbinę.
-
konradkry77
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Dzięki za info, pomysł się narodził taki że kupie chyba nastawnik VDO do klap kolektora i postaram się przerzucić wnętrze do nastawnika turbo, na zdjęciach wygląda to identycznie zobaczymy jak będzie w rzeczywistości bo nie ukrywam że trochę zaczyna irytować taka jazda że w aucie które powinno mieć 180km trzeba zbijać przy 120 z 6 biegu na 4-5 żeby się zaczęło jako tako rozpędzać, a na dodatek wstaje też dość wysoko bo powyżej 2300. Bo jak rozumiem że według vcds'a turbo nie osiąga zadanego ciśnienia a nie ma widocznych uszkodzeń czy luzu to można się spodziewać że to efekt uszkodzonego nastawnika?konradkry77 pisze:jak cały metalowy to masz 4 przewody 2 zasilania i sygnał PWM i zwrotny
Sterownik hela ma 5 przewodów piąty moze być powtórna masa, jezeli tak to uda sie podziałać jeżeli zaś sygnałowy to kibelek,
-
konradkry77
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź









