[ ASB 3.0 232 KM] Brak Mocy do 2 Tys
[ ASB 3.0 232 KM] Brak Mocy do 2 Tys
Witam .
Audi A6 C6 3.0 TDI ASB
Skrzynia 6HP19
Problem polega na tym ze samochod do 2 tys obrotow nie ma.mocy(bardzo slabo sie zbiera) jak przekroczy 2 tys to jak z procy by strzelil. Gdy jade i szykuje sie do wyprzedzania musze zredukowac na nizszy bieg bo jezeli jest ponizej 2 tys obrotow zeby przyspieszyć to bardzo opornie to idzie. Kiedys bylo lepiej . Chociaz posiadam go pol roku i od poczatku dosyc wysoko sie zbierał. Ale teraz to już przesada.
Nie wiem czy to wina Turbo , czytalem o dolocie ost czyscilem caly dolot, zminilem klapy kolektora. Bylo bez zmian ale jeszcze orzyzwoicie a teraz to tragedia. Posiadam VCDS , bledow brak, chociaz ucze sie dopiero. Czytalem o nastawniku turbo i innych roznych rzeczach, forum przelecialem. Jak postawic diagnozę albo wykluczuc inne przyczyny a dpf jak sie.ma do tego wszytskiego ?
Prosze o pomoc
[ Dodano: 2020-04-23, 18:06 ]
Ktos cos ?
Audi A6 C6 3.0 TDI ASB
Skrzynia 6HP19
Problem polega na tym ze samochod do 2 tys obrotow nie ma.mocy(bardzo slabo sie zbiera) jak przekroczy 2 tys to jak z procy by strzelil. Gdy jade i szykuje sie do wyprzedzania musze zredukowac na nizszy bieg bo jezeli jest ponizej 2 tys obrotow zeby przyspieszyć to bardzo opornie to idzie. Kiedys bylo lepiej . Chociaz posiadam go pol roku i od poczatku dosyc wysoko sie zbierał. Ale teraz to już przesada.
Nie wiem czy to wina Turbo , czytalem o dolocie ost czyscilem caly dolot, zminilem klapy kolektora. Bylo bez zmian ale jeszcze orzyzwoicie a teraz to tragedia. Posiadam VCDS , bledow brak, chociaz ucze sie dopiero. Czytalem o nastawniku turbo i innych roznych rzeczach, forum przelecialem. Jak postawic diagnozę albo wykluczuc inne przyczyny a dpf jak sie.ma do tego wszytskiego ?
Prosze o pomoc
[ Dodano: 2020-04-23, 18:06 ]
Ktos cos ?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez DaNieL993, łącznie zmieniany 1 raz.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 754
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Witam,
Nie wiem dokładnie jak z dieselem, ale podeprę się na benzynie, w końcu to też silnik z turbiną.
Sprawdziłbym jakie są blędy silnika.
Sprawdziłbym szczelność pod ciśnieniem z kompresora cały układ dolotowowy (ssący)
Sprawdziłbym DV (jak taka jest w diesel) jeśli są to dwie.
Jak wszystko szczelne, to zrobiłbym logi dynamiczne.
Które bloki, to nie powiem, ale w benzyniaku to:
002+020+031 oraz 115+118
Pozdrawiam.
Nie wiem dokładnie jak z dieselem, ale podeprę się na benzynie, w końcu to też silnik z turbiną.
Sprawdziłbym jakie są blędy silnika.
Sprawdziłbym szczelność pod ciśnieniem z kompresora cały układ dolotowowy (ssący)
Sprawdziłbym DV (jak taka jest w diesel) jeśli są to dwie.
Jak wszystko szczelne, to zrobiłbym logi dynamiczne.
Które bloki, to nie powiem, ale w benzyniaku to:
002+020+031 oraz 115+118
Pozdrawiam.
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 962
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
sabuk2006, napisał że nie ma
DaNieL993, a Ty nie oczekuj że w minutę po założeniu postu otrzymasz odpowiedź
może gdyby to było wiązało że z jakąś finansową opcją dla dane użytkownika to tak a i to nie wiem.
ale to i tak jeszcze o niczym nie świadczy - po to są bloki pomiaroweDaNieL993 pisze:osiadam VCDS , bledow brak,

DaNieL993, a Ty nie oczekuj że w minutę po założeniu postu otrzymasz odpowiedź

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
Powiedzcie co moge zrobic co pomierzyc. Podiadsm VCDS. Błędów brak . Jakie logi jakie grupy i jak to wykonac. To tak jakby cos go trzymalo . Dzieki
[/URL
Tu caly pomiar
https://megawrzuta.pl/download/007311a146ed7867f0b33024339712fb.html
Grupa 20 od czego jest ta ujemna temp.
[/i]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/ecd8867b78863736]![Obrazek]()
Tu caly pomiar
https://megawrzuta.pl/download/007311a146ed7867f0b33024339712fb.html
Grupa 20 od czego jest ta ujemna temp.
[/i]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/ecd8867b78863736]
DaNieL993, w linku znajdziesz wszystkie grupy do wykonania logów z których coś pójdzie stwierdzić
https://a6klub.pl/a6-c6-prosba-o-oc ... t97974.htm
https://a6klub.pl/a6-c6-prosba-o-oc ... t97974.htm
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
tu masz 6 stron do poczytania
https://a6klub.pl/-bmk-30-224-km-sl ... t99661.htm
https://a6klub.pl/-bmk-30-224-km-sl ... t99661.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Nie czyscilem sprobuje pozniej. Zrobie logi powiedzcie dokladnie jakie i jak zrobic. Jaki bieg itp. Czekam na porady i pomoc , jak bd trzeba wyciagne silnik bo mnie to wkurza. Probowslem na sile gazu mu dawac na tipie . Nie idzie a bledu żadnego nie pokaze.
A dpf zapchany ?
Katalizator?
Wlepke mam 7GG czyli jest dpf ale vcds nie moge wyczytać nic. Wejde do.kanalu dzis zobacze czy fizycznie mam go.wg.
A dpf zapchany ?
Katalizator?
Wlepke mam 7GG czyli jest dpf ale vcds nie moge wyczytać nic. Wejde do.kanalu dzis zobacze czy fizycznie mam go.wg.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Wychodzi ze dpf .
![Obrazek]()
Jest mozliwosc ze jest wylaczony w jakims kodowaniu albo adaptacji ? Czy tak mozna zrobic wgl ? Czy to nie jest problemem jezeli chodzi o uzytkoowaniem. Bo skoro jest nie ma czuknikow bo jest wyl. Znaczy ze nie ma kontroli.
[ Dodano: 2020-04-25, 19:16 ]
[ Dodano: 2020-04-25, 19:42 ]
![Obrazek]()
Same 000
A co to za temp w grupie 100 -53
Jest mozliwosc ze jest wylaczony w jakims kodowaniu albo adaptacji ? Czy tak mozna zrobic wgl ? Czy to nie jest problemem jezeli chodzi o uzytkoowaniem. Bo skoro jest nie ma czuknikow bo jest wyl. Znaczy ze nie ma kontroli.
[ Dodano: 2020-04-25, 19:16 ]
Ciezko to zdiagnozować. Nie mam doswiadczenia. I nie wiem jakiego gkosu sie spodziewac. I nie widze zadnych spawow ani zeby ktos cokolwiek grzebalkonradkry77 pisze:Tak to jest DPF. Masz tam dwie rurki do czujnika różnicy i czujnik temperatury.
Po pukaj jak będzie głuchy to znaczy że jeszcze jest wkład jak będzie jak w garnek jest wycięty zobacz czy od góry nie był spawany
[ Dodano: 2020-04-25, 19:42 ]
Same 000
A co to za temp w grupie 100 -53