Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BAT 4.2 334 KM] Olej silnikowy

Silniki benzynowe
krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

[ BAT 4.2 334 KM] Olej silnikowy

Post autor: krzysiek-lex » 18 kwie 2020, 10:27

Witam.
Czy ten olej, valvoline vr1 Racing 5w50 będzie się nadawał do 4.2 BAT?

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 18 kwie 2020, 10:54

napewno nie jest zly, ale ma tylko norme forda i gm.
BMW, MB, Porsche, VW ani jednej.
mozesz rowniez 5w40 zalac, tu masz wiecej wyboru..

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 18 kwie 2020, 11:28

Mam problem ( prawdopodobnie ) z hydrauliką. W tej chwili mam zalany 5w30 i slychac napinacz, chociaż dziwne bo gdy kupowałem to auto to dostałem FV na sporą kwotę gdzie był też zaznaczony rozrząd... chyba że to odzywa się nastawnik. Co by to nie było chcę najpierw podmienić olej, a że z 5w30 przeskok na 5w40 to dla mnie za mało, więc chcę 5w50. No i teraz sprawa jest taka że valvoline to dobry olej i praktycznie to samo co motul ale dużo tańszy. Więc ten nie podejdzie?

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 19 kwie 2020, 10:06

jesli juz co cyka to raczej olejem tego nie naprawisz.
co do pytania: wiec ten nie podejdzie?
odpowiadam, ja bym nie zalal i tyle.
to juz zalezy od ciebie,
nie chce rozwijac tematu oleju, te 5w-30 nie sa zle tylko na nich nie jezdzimy 2 lata/30tkm a wymiana co max.15tkm/1rok.

valvo jest tanszy bo nie ma homologacji a te kosztuja, motul za to placi i ma homologacje noi jest drozszy.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 19 kwie 2020, 11:48

Olej wymieniam co 10 tyś więc to nie problem. Chyba mam znaczenie poważniejszy problem... rozrząd albo wariator czy nastawnik, zwał jak zwał, raz że koszty dwa że tak naprawdę nikt nie wie co jest grane

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga