Witam wszystkich
Mam problem ze świecącą się kontrolką AIRBAG na wyświetlaczu. Byłem w servisie i powiadziano mi ,że ECU airbaga jest do wymiany . Moja Mariola to AUdi a6 c5 1999r. . Pytanie polega na tym ,gdzie moge znaleść numer części , sciągnełem katalog cześci z tej strony ale nic nie znalazłem w nim o tym ecu, sprawdzałem na www.vagcat.com tyle ,że podaje mi zupełnie inne oznaczenia i numery niż zazwyczaj gdzies na aukcjach..Wiem ,ze to są numery VAG-a a ludzie podają numery które są zazwyczaj na części ...I jeszcze jedno pytanie ..gdzie sie właściwie mieści ECU airbaga w Audi a6 c5 1999r ?
Dziekuję za pomoc
Pozdrawiam
Ciachu
[Londyn A6 C5 2.4 Avant ] ÂŚwiecąca kontrolka AIRBAG
Yes Sir Vag pokazuje passanger rear belt tensioner ..coś z tym nie tak , ressistance to high , czy jakąś tak...olo_gsm pisze:sterownik airbag czyli tzw. sensor masz na tunelu środkowym na wysokości radia
Dzięki za potwierdzenie i chęć pomocy .
Pozdrawiam
Ciachu
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
Hmmm, dzięki ! To jest w sumie całkiem dobry trop .. sam tego raczej nie zrobię ale mogę podjechać do jakiegoś mechaniola i zlecić mu zadanie...pawelk600 pisze:Ciachu, Pasowało by sprawdzić rezystancję czyli opór tego napinacza pasa powinna być około 2.2-2.4Ohm. Jakby się okazało że rezystancja jest za duża bo na to wskazuje bład z VAGa to by sprawdzić czy to nie instalacja miedzy piny wtyczki od tego napinacza włóż opornik 2.2Ohm i wtedy sprawdź co pokazuje VAG i czy ten błąd daje się wykasować.
Dzięki!
pozdrawiam
Ciachu
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
Ok , sprobuje zrobić tak jak napisałeś ..bardziej sie już chyba nie da wytłumaczyćpawelk600 pisze:Wiesz ja pracowałem w dwóch warsztatach w Londynie i za takie sprawdzanie to cię nieźle podliczą. Jeżeli masz jakiekolwiek techniczne zacięcie to jedź gdzieś do sklepu dla elektroników kup najprostrzy MULTIMETR, przy okazji opornik (RESISTOR ang.) 2.2Ohm. Przy wyłączonym zapłonie rozepnij wtyczkę od tego napinacza pasa. W piny wtyczki włóż nóżki opornika a rezystancję napinacza sprawdź multimetrem ustawiając oczywiście na pomiar oporności. No chyba że nie masz zielonego pojęcia o czym mówię to rzeczywiście lepiej jedź do mechanika. PowodzeniaCiachu pisze:Hmmm, dzięki ! To jest w sumie całkiem dobry trop .. sam tego raczej nie zrobię ale mogę podjechać do jakiegoś mechaniola i zlecić mu zadanie...
Dzieki za porady i tutorial Dam znać jak poszło w przyszłym tygodniu !
Pozdrawiam
Ciachu
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji 177 Królików Mocarnych
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga