Na forum już troszkę jestem ale jakoś dopiero teraz wrzucam tutaj posta

Moje autko to A7 z 2012roku, kolor Havana Black, 3.0 BiTdi
Z ciekawszych rzeczy na wyposażeniu to mamy Night Vision, HUD, MMI 3G+, masaże w fotelach przednich, klima 4 strefy, lampy Full LED, pneumatyka.
Tak to wyglądało zaraz po zakupie:
Przez moje 4lata jazdy tym autem poczyniłem trochę różnych modyfikacji.
Najpierw to był FMIC Wagnera, potem doszedł soft silnika, moduł wydechu bluetooth(polecam, auto brzmi zdecydowanie lepiej niż ORI i z telefonu możemy sobie ustawiać na bieżaco wszystko)
Za jakiś czas okazało się ze fabryczne hamulce zdecydowanie za słabe do latania autostradowego więc założyłem zestaw P+T stalowych z RS6/RS7 z klockami DS2500. Zestaw hamował bardzo przyzwoicie jeśli mowa o skuteczności ale te tarcze w RS są dość słabe jakościowo niestety. Po pewnym przebiegu zaczynały huczeć, tarcze się minimalnie wichrowały, do tego coraz większe pęknięcia wokół otworów wentylacyjnych, dramat


Koła na jakich latam w sezonie letnim to Motec 8,5x20 et35mm z przodu dystans 16mm z tyłu 18mm, opony Michelin Pilot Sport 4S 265/35.
Do tej pory jezdziłem autem ze skróconymi lącznikami czujników i dopiero w tym roku założyłem moduł zawieszenia.....i żałuję że dopiero teraz. Wreszcie nie mam problemow z podjeżdzaniem do krawężników, każdy tryb zawieszenia można sobie ustawiać indywidualnie

Pod koniec roku wywaliłem też te hamulce z RS6 i jezdzę za zestawie od WRK Brakes. Z przodu tarcze w pełni pływające na rotorach z Nissana GTR 390x34mm które mają rewelacyjną wentyalcję do tego klocki EBC Yellow a z tyłu 356x22mm też w pełni pływajace ale tarcza PL produkcji.
Aktualny setup auta jesli chodzi o moc to 410KM 780NM na bezpiecznym autostradowym EGT, zniesione limity NM w skrzyni, skrócone czasy zmiany biegów w trybie S.
Na wiosnę jeszcze coś będziemy modzić bo pojawiły się nowe możliwości w sofcie ale jak to wyjdzie to czas pokaże:)
Na ten moment auto wygląda mniej więcej tak: