OBD2 brak komuniakcji
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 24 lut 2020, 16:45
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
OBD2 brak komuniakcji
Witam. Mam problem z podłączeniem mojego Audi A6 C5 2.8 quattro z 1999 do komputera diagnostycznego. Próbowałem już interfejsem Delphi, Viaken Mini Vag i kablem KKL przez VAG COM. Żaden z nich nie nawiązuje połączenia. Zasilanie w gnieździe OBD jest, na linii K po zapłonie napięcie 10V. Czy pin 5 w gnieździe OBD powinien być zajęty? Znalazłem schemat wg którego tak powinna być "masa diagnostyczna", u mnie zajęty jest jedynie pin 4, 7 i 16. Miał ktoś może podobny problem i udało się go rozwiązać?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 24 lut 2020, 16:45
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Programu do LPG nie mam, ale jutro odłącze sterownik i spróbuję się połączyć
[ Dodano: 2020-03-25, 12:39 ]
Odłączałem sterownik LPG od akumulatora, próbowałem też odłączać radio, bo jest nie ori i sterownik ABS, bo mam błąd ABS i ESP, myślałem że może zakłóca połączenie, niestety bez efektów. Zauważyłem też że podczas testu interfejsu w Vagu na wyłączonym zapłonie pokazuje się status 0, czyli jest w porządku, dopiero po włączeniu zapłonu pokazuje status interfejsu 3, czyli nie znaleziono/niegotowy.
[ Dodano: 2020-03-25, 12:39 ]
Odłączałem sterownik LPG od akumulatora, próbowałem też odłączać radio, bo jest nie ori i sterownik ABS, bo mam błąd ABS i ESP, myślałem że może zakłóca połączenie, niestety bez efektów. Zauważyłem też że podczas testu interfejsu w Vagu na wyłączonym zapłonie pokazuje się status 0, czyli jest w porządku, dopiero po włączeniu zapłonu pokazuje status interfejsu 3, czyli nie znaleziono/niegotowy.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 674
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Czy kabel i program jest sparowany ?
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 674
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
A co wy macie z tym sterownikiem od gazu? Z tego co wiem to sterowniki gazowe ją swoje gniazda diagnostyczne wypuszczone przy sterowniku.
Chodzi oto czy w opcjach programu status kabla jest OK. Bo czasem program działa a jest problem z kablem.matti9944 pisze:Sparowany w jaki sposób?
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.