Zamówiłem dzisiaj LESJĂFORS.
Oczywiście dam znać po wymianie. Jeszcze raz dziękuję. Nie mogę się już doczekać kiedy moje Audi podniesie czoło 😄
[ Dodano: 2020-03-02, 11:24 ]
Trochę to trwało bo ciężko z terminami ale jestem już po wymianie. Bardzo dziękuję za pomoc. Autko poszło zdecydowanie w górę. Teraz spokojnie mogę podjechać pod krawężnik. Nic już nie przyciera. Jeszcze raz serdecznie dziękuję.
Nie ma sprawy . Ważne, że jesteś zadowolony z efektu, a auto wyrównało się, bo pzedtem kłaniało się przed właścicielem . Jednak dobór po VINie w etce jest pewniejszy niż szukanie na ślepo w katalogach.
[ Dodano: 2020-03-02, 17:57 ]
Patrząc na zdjęcia, to przód poszedł do góry dobre 5 cm.
Wydaje mi się, że problemem nie jest sprężyna. Na starej auto stoi wystarczająco wysoko a teraz to już koza;] Koła sprawiają wrażenie jakby były z ciągnika, bez obrazy. Felga nie ma za małego ET i nie wystaje poza obrys?
Autko jak kupiłem było własnie tak wysoko. Felgi są orginał. Nie wystają poza obrys. Po wymianie sprężyny na taką z katalogu, przód bardzo się obniżył względem tyłu, a ja zahaczałem o asfalt przy najmniejszych nierównościach. Teraz wszystko jest ok. Sprężyny wybrane wg. oryginalnej wlepki przez Mat1324 wyrównały autko, więc widocznie "ten typ tak ma". Pamiętaj że są różne wersje zawieszenia, a zdjęcie zrobiłem zaraz po wymianie. Sprężyna musi się jeszcze nieco ułożyć i pewnie troszkę zejdzie niżej ale jeżdzi się już normalnie.
Też bardzo bym prosilł o pomoc. Bardzo nisko mi siedzi tył . Jest bardzo duża różnica pomędzy przodem a dodatkowo mam butle lpg. Myślałem zmienić spręzyny ale w sklepie maja jakiś kłopot
WAUZZZ4BX2N033765.. Pozdrawiam.
Aby zniwelować butlę można dać z dwie klasy wagowe wyżej, ale można też włożyć coś między dolną gumę spreżyny a talerzyk na amorku. Albo pod sam talerzyk dotoczyć tulejkę.
Witajcie, podepnę się pod temat.
Poszukuję amortyzatorów oraz sprężyn do mojej A6 C5 Avant 2.4 ARJ , skrzynia 5HP19 EBV.
Wlepka poniżej...
Z tego co udało mi się ustalić to w mojej wersji audi powinny być amorki OE 4B0412031BM np SACHS 557 839 lub Sachs 557 837. Nie mogę sobie poradzić z dobraniem sprężyn do tych amortyzatorów.
Obecnie u mnie są zamontowane Sachs 170 811 plus sprężyny jakieś KYB (miałem inne sprężyny (ale jedna strzeliła i na szybko zmieniłęm na KYB) z oznaczeniami 3 niebieskie i 1 brąz lub żółty - zdjęcie poniżej, i też nie wiem czy to takie powinny być oryginalnie, jestem 3 właścicielem. Obecnie przód stoi strasznie nisko i kompletnie jest nie fajnie jechać. Chcę wrócić do amortyzatorów i sprężyn takich jakie powinny być w moim modelu lub coś normalnego co sprawi, że nie będę za każdym razem zastanawiać się czy miska od skrzyni nie zostanie na gdzieś za mną przejeżdżając przez ograniczniki.
Pomoże ktoś ogarnąć tego mojego Avanta?
Jeśli byłaby szansa to chętnie dowiem się też o tylnych amorkach i sprężynach, bo może też bym zmienił od razu na nowe.
Sprężyna na zdjęciu jest tylko jedna. Druga złamana. Czy jeśli bym kupił nowe takie sprężyny plus nowe amorki sachs 557 839 to będzie normalnie stała czy mocno nisko? Orientujesz się jaki byłby prześwit przy tym oryginalnym 1be? Jeśli byłoby normalnie to mogę tak zostać. Jeśli masz inną propozycję, aby było o jakieś 3 cm wyżej komfortowo ale nie za miękko to mogę też coś takiego rozważyć. Tylko wtedy jakie amorki i jakie sprężyny od sachsa?
Jest wyżej niż mam obecnie z przodu, Tył mam chyba tak samo jak na zdjęciu, które pokazałeś. Sprawdzałem te sprężyny FH co podałeś i nie są dostępne z tego co widzę.
Może lepiej jakby przód był jeszcze trochę wyżej niż na tych ori co podałeś , te nasze drogi w pl to jakaś porażka.
Co można wrzucić innego na przód aby był jednak trochę wyżej?