Wskaźnik paliwa
- Dastan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 lis 2017, 09:38
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stąporków
Wskaźnik paliwa
Witam , ostatnio często spotyka mnie problem że wskaźnikiem paliwa,gdy jest to mało potrafi się zawiesić, wskazówka opada do zera,dystans pokazuje 0km i jest błąd ma fisie, z czasem to przechodzilo albo po dotankowaniu paliwa,dzisiaj natomiast podniosła się wskazówka,błąd zniknął ale dystans został 0km,zrobiłem ok 20km i dalej 0. Od czego to może być?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Sprawdź wtyczkę pod siedzeniem, za siedzeniem pasażera. Najlepiej pomierz rezystancję na pinach 2 i 3 (pływak główny G1 za pasażerem) oraz 3 i 4 (wskazuje wartości z pływaka G2 za kierowcą) wychodzących z pompy. Rezystancja powinna zawierać się w przedziale ok. 50-990 omów, zależnie od zapełnienia zbiornika. Jeżeli nie zawiera się rezystancja w tych zakresach, masz problem na łączeniach tych przewodów w zbiorniku, lub czujnikiem przy pływaku (chociaż z tym się nie spotkałem - jest magnetyczny). Na forum pisałem gdzieś już w tym temacie i załączałem zdjęcia. Poszukaj, jeżeli chcesz więcej info. Przy 3.0 masz dwie komory paliwa i dwa pływaki. Czasami pomiędzy tymi pływakami nie styka na kostkach i takie rzeczy się dzieją. Pamiętaj, że paliwo nie schodzi równolegle z obu komór. Pół zbiornika może oznaczać jedną komorę pełną, ważne przy wyciąganiu pompy i pływaka.
https://a6klub.pl/cieknaca-pompa-z-b ... htm#826992
https://a6klub.pl/a6-c6-brak-wskaza ... t20385.htm
https://a6klub.pl/cieknaca-pompa-z-b ... htm#826992
https://a6klub.pl/a6-c6-brak-wskaza ... t20385.htm
Ostatnio zmieniony 23 lut 2020, 09:43 przez leon11, łącznie zmieniany 2 razy.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
A o czym ja tu powyżej napisałemcarlos777 pisze:Prędzej będziesz musiał zajrzeć do baku.

Właśnie prawidłowa diagnoza wskaże gdzie szukać przyczyny.leon11 pisze:Czasami pomiędzy tymi pływakami nie styka na kostkach i takie rzeczy się dzieją.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h