[TIP+Q] Lock-up na drugim biegu
[TIP+Q] Lock-up na drugim biegu
Witam!
Czy w tej skrzyni występuje lock-up drugiego biegu w trybie Comfort?
Dodatkowo czy takie zachowanie jest normalne Link?
Pytam bo oddałem skrzynię do regeneracji ponieważ na pierwszym i drugim biegu nigdy nie było lock-upu, po regeneracji dalej go nie ma. Mechanik twierdzi że to normalne.
Czy może ktoś nagrać film jak przyspiesza srednio dynamicznie na tej skrzyni od 0 do 50?
Czy w tej skrzyni występuje lock-up drugiego biegu w trybie Comfort?
Dodatkowo czy takie zachowanie jest normalne Link?
Pytam bo oddałem skrzynię do regeneracji ponieważ na pierwszym i drugim biegu nigdy nie było lock-upu, po regeneracji dalej go nie ma. Mechanik twierdzi że to normalne.
Czy może ktoś nagrać film jak przyspiesza srednio dynamicznie na tej skrzyni od 0 do 50?
Witam,
U mnie w 8HP lockup się strasznie późno załącza. Jak się wyświetla 2 bieg to muszę bez przyśpieszania z 5 sekund jechać żeby się zapiął i dopiero dalej przyśpieszam. Wcześniej było tak że 2 bieg się jakby na dwa razy zapinał ale było to szybkie i płynne. Teraz na zimnej skrzyni muszę bardzo delikatnie się rozpędzać i odpuszczać gaz na 2 bo jak się załączy lockup to strasznie szarpie jakby się w manualu szybko sprzęgło puściło przy wysokich obrotach. Czyli jak chcę przyśpieszyć w miarę płynnie to na 1 i 2 biegu jest jakby półbieg i trzyma ok 2,5 tys obrotów i załącza 3 bieg mimo że nie zdążył jeszcze 2 wbić do końca. Nagle kop w zad bo obroty z 2,5 tys spadają na 1,5 tys. W przyszłym tygodniu zaryzykuje i oddam konwerter do regeneracji bo się strasznie z tym jeździ. Mam nadzieje że da się zrozumieć co napisałem. Gdyby ktoś miał podobnie lub przypuszczał że wina jest w zużytym sprzęgle prośba o opinie.
U mnie w 8HP lockup się strasznie późno załącza. Jak się wyświetla 2 bieg to muszę bez przyśpieszania z 5 sekund jechać żeby się zapiął i dopiero dalej przyśpieszam. Wcześniej było tak że 2 bieg się jakby na dwa razy zapinał ale było to szybkie i płynne. Teraz na zimnej skrzyni muszę bardzo delikatnie się rozpędzać i odpuszczać gaz na 2 bo jak się załączy lockup to strasznie szarpie jakby się w manualu szybko sprzęgło puściło przy wysokich obrotach. Czyli jak chcę przyśpieszyć w miarę płynnie to na 1 i 2 biegu jest jakby półbieg i trzyma ok 2,5 tys obrotów i załącza 3 bieg mimo że nie zdążył jeszcze 2 wbić do końca. Nagle kop w zad bo obroty z 2,5 tys spadają na 1,5 tys. W przyszłym tygodniu zaryzykuje i oddam konwerter do regeneracji bo się strasznie z tym jeździ. Mam nadzieje że da się zrozumieć co napisałem. Gdyby ktoś miał podobnie lub przypuszczał że wina jest w zużytym sprzęgle prośba o opinie.
Mam te same objawy. Tylko mi bardziej to pasuje do kijowego oprogramowania niż do uszkodzenia czegoś
Jeśli zrobisz regenerację konwertera proszę napisz jakie są twoje odczucia. Czy coś się poprawiło.
Konwerter z 8hp ma w sobie tarcze cierne jakby sprzęgło może rzeczywiście się coś zużywa .
Jeśli zrobisz regenerację konwertera proszę napisz jakie są twoje odczucia. Czy coś się poprawiło.
Konwerter z 8hp ma w sobie tarcze cierne jakby sprzęgło może rzeczywiście się coś zużywa .
380/740 ... nie jedzie
O kur no to pech ciekawe jak umnie będzie
U mnie ustawione egt na 890 max bo tuner gadał że nawet w seri przy 850 bodajże wypala uszczelkę pod głowicą
Także przy 890 egt u mnie wyszło 380/740. Zobaczymy jak długo pojeździ przebiegu mam 120
Wiem że są tacy co ustawiają 930 czy 950 ale podobno to szybki koniec uszczelki
U mnie ustawione egt na 890 max bo tuner gadał że nawet w seri przy 850 bodajże wypala uszczelkę pod głowicą
Także przy 890 egt u mnie wyszło 380/740. Zobaczymy jak długo pojeździ przebiegu mam 120
Wiem że są tacy co ustawiają 930 czy 950 ale podobno to szybki koniec uszczelki
380/740 ... nie jedzie
Nie wiem skąd masz auto i czy jesteś pewien przebiegu ale myślę że ja mam niski przebieg. W twoim przypadku to 15 tyś rocznie. Troszkę mało jak na auto za 350 - 400 KPLNDani0 pisze:O kur no to pech ciekawe jak umnie będzie
U mnie ustawione egt na 890 max bo tuner gadał że nawet w seri przy 850 bodajże wypala uszczelkę pod głowicą
Także przy 890 egt u mnie wyszło 380/740. Zobaczymy jak długo pojeździ przebiegu mam 120
Wiem że są tacy co ustawiają 930 czy 950 ale podobno to szybki koniec uszczelki
Zanim padnie Ci uszczelka szykuj się na rozrząd i turbiny. Rozrząd w tym silniku wytrzymuje ok 200 tys km. mnie kosztował 12 tyś. Robiłem wirusa w każdym aucie Ale po Twoim poście wiem że po naprawie wracam do serii. Choć szkoda bo jazda bez porównania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 gru 2021, 21:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2012
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łowicz
Re: no i jak co było przyczyną późnego lock up
Dani0 pisze: ↑29 sty 2020, 23:28Mam te same objawy. Tylko mi bardziej to pasuje do kijowego oprogramowania niż do uszkodzenia czegoś
Jeśli zrobisz regenerację konwertera proszę napisz jakie są twoje odczucia. Czy coś się poprawiło.
Konwerter z 8hp ma w sobie tarcze cierne jakby sprzęgło może rzeczywiście się coś zużywa .