Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CGQB 3.0 V6 biTDI] bulgotanie z dolotu,

Silniki wysokoprężne
Dani0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 28 lis 2019, 20:57
Lokalizacja: Śląsk SPS

[CGQB 3.0 V6 biTDI] bulgotanie z dolotu,

Post autor: Dani0 » 19 sty 2020, 13:51

Witam
Na rozgrznanym silniku słychać bulgotanie z dolotu tyko w trybie R i D. Na P cisza
Na początku olałem temat ponieważ pomyślałem że ten typ tak ma
Auto jezdzi normalnie
JEdnak trafiłem na taki temat
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 1&start=20

oraz na taką stronkę
https://ekgautoserwis.pl/dziwny-dzwiek-audi-a6-tdi-313/

Wychodzi na to że coś z małym turbo, ktoś miał coś takiego??

Do tego pojechałem sprawdzić parametry samochodu na hamownię maha
wyszło 290/580. Czyli niedomoga z tym że wszystkie parametry czyli paliwo powietrze są w normie
jedynie co to EGT dochodzi do 850 co jest dużą wartością jak na seryjne auto
JAkieś pomysły?

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 20 sty 2020, 17:38

Jaki masz przebieg? Na egt, moc głowny wplyw tutaj bedzie miala kondycja wtryskow i filtra dpf. Jakie masz korekty i roznice cisnien na dpf, ile sadzy sterownik oblicza? NIe masz wypalonych podkladek pod wtryskami?

To bulgotanie mozna ogarnac softowo rowniez a przynajmniej tak twierdzi osoba ktora mi robila chiptuning w aucie.

Dani0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 28 lis 2019, 20:57
Lokalizacja: Śląsk SPS

Post autor: Dani0 » 29 sty 2020, 23:19

Co do tego.szumu to już wiem o co chodzi , to nie problem
Ale co do EGT to już nie mam pomysłów tym bardziej że na niemieckich forach ludzie mają ten sam problem
Auto ma 120 tys nalotu korekty na poziomie +-0.3 nawet na zimnym
Ciśnienie przed dpf 0.25 bara podczas pomiaru na hamowni gości który hamował auto powiedział że bywało więcej i bez problemu robił chipa
W

[ Dodano: 2020-01-29, 23:19 ]
Bulgotanie załatwione programowo ale już po samej wymianie nastawnika geometrii było lepiej
Co do EGT bitdi na takim jeździ do 850 w serii do 900 po chipie .trzeba tylko wiedzieć jak ogarnąć to EGt bo jak się nie ruszy kata wtrysku temp leci w górę masakrycznie
Auto dostało Wagnera i softa przy okazji ściągnięty kolektor ssący i wyczyszczony z mułu.
Także wszystkie problemy zostały rozwiązane temat do zamknięcia
380/740 ... nie jedzie

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 29 sty 2020, 23:58

Gdzie ogarniałeś soft? :)
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------

Dani0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 28 lis 2019, 20:57
Lokalizacja: Śląsk SPS

Post autor: Dani0 » 30 sty 2020, 22:03

Cinsoft Rudno
380/740 ... nie jedzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga