Witam
Na rozgrznanym silniku słychać bulgotanie z dolotu tyko w trybie R i D. Na P cisza
Na początku olałem temat ponieważ pomyślałem że ten typ tak ma
Auto jezdzi normalnie
JEdnak trafiłem na taki temat
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 1&start=20
oraz na taką stronkę
https://ekgautoserwis.pl/dziwny-dzwiek-audi-a6-tdi-313/
Wychodzi na to że coś z małym turbo, ktoś miał coś takiego??
Do tego pojechałem sprawdzić parametry samochodu na hamownię maha
wyszło 290/580. Czyli niedomoga z tym że wszystkie parametry czyli paliwo powietrze są w normie
jedynie co to EGT dochodzi do 850 co jest dużą wartością jak na seryjne auto
JAkieś pomysły?
[CGQB 3.0 V6 biTDI] bulgotanie z dolotu,
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
Jaki masz przebieg? Na egt, moc głowny wplyw tutaj bedzie miala kondycja wtryskow i filtra dpf. Jakie masz korekty i roznice cisnien na dpf, ile sadzy sterownik oblicza? NIe masz wypalonych podkladek pod wtryskami?
To bulgotanie mozna ogarnac softowo rowniez a przynajmniej tak twierdzi osoba ktora mi robila chiptuning w aucie.
To bulgotanie mozna ogarnac softowo rowniez a przynajmniej tak twierdzi osoba ktora mi robila chiptuning w aucie.
Co do tego.szumu to już wiem o co chodzi , to nie problem
Ale co do EGT to już nie mam pomysłów tym bardziej że na niemieckich forach ludzie mają ten sam problem
Auto ma 120 tys nalotu korekty na poziomie +-0.3 nawet na zimnym
Ciśnienie przed dpf 0.25 bara podczas pomiaru na hamowni gości który hamował auto powiedział że bywało więcej i bez problemu robił chipa
W
[ Dodano: 2020-01-29, 23:19 ]
Bulgotanie załatwione programowo ale już po samej wymianie nastawnika geometrii było lepiej
Co do EGT bitdi na takim jeździ do 850 w serii do 900 po chipie .trzeba tylko wiedzieć jak ogarnąć to EGt bo jak się nie ruszy kata wtrysku temp leci w górę masakrycznie
Auto dostało Wagnera i softa przy okazji ściągnięty kolektor ssący i wyczyszczony z mułu.
Także wszystkie problemy zostały rozwiązane temat do zamknięcia
Ale co do EGT to już nie mam pomysłów tym bardziej że na niemieckich forach ludzie mają ten sam problem
Auto ma 120 tys nalotu korekty na poziomie +-0.3 nawet na zimnym
Ciśnienie przed dpf 0.25 bara podczas pomiaru na hamowni gości który hamował auto powiedział że bywało więcej i bez problemu robił chipa
W
[ Dodano: 2020-01-29, 23:19 ]
Bulgotanie załatwione programowo ale już po samej wymianie nastawnika geometrii było lepiej
Co do EGT bitdi na takim jeździ do 850 w serii do 900 po chipie .trzeba tylko wiedzieć jak ogarnąć to EGt bo jak się nie ruszy kata wtrysku temp leci w górę masakrycznie
Auto dostało Wagnera i softa przy okazji ściągnięty kolektor ssący i wyczyszczony z mułu.
Także wszystkie problemy zostały rozwiązane temat do zamknięcia
380/740 ... nie jedzie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga