A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !
Witam
Jest to moj pierwszy samochod z rodziny Audi.
A7 zostało nabyte w tym roku, oczywiście wersja powypadkowa sprowadzona z USA.
2014 rok, silnik 3.0 TFSI V6, kolor to Daytona Gray, s-line, bose, tiptronic, headup, wentylowane fotele. Przebieg 100k
Moc: 534KM/597NM na Paliwie 100 Oktanowym bez dotrysku. Z dotryskiem, nie mierzone ale zapewne więcej niż 550
Modyfikacje:
-Wydech AWE Touring z rezonowanymi downpipe's
-Brak katalizatorów, Test Pipes wzamian
-Małe koło kompresora APR 57.75mm -> zmieniona w tej chwili na 57.2mm !
-Duże koło pasowe APR 187mm -> zmienione w tej chwili na 200mm !
-Przepustnica 80mm APR Ultracharger
-Rozwiercony kompresor
-Killer Chiller (chłodzenie dolotu układem klimy!)
-Dotrysk Wody/(M)Ethanolu
-Wydajniejsza elektryczna pompa wody CWA100-3
-RS7 Airbox
-Filtr Powietrza K&N
-Zawieszenie Bilstein & Eibach
-Sensor zawartości Etanolu w paliwie
-Wyświetlacz P3 Gauge z kratce nawiewu
-Kute felgi Concaver CVR1 Double Tinted Black 20" x 10" ET30
-Opony Michelin PS4 265/30 R20
-Korekta lakieru + Powloka ceramiczna(09.2019) Ceramic Pro 9H
-Przedni zderzak, pól maski, słupki A, wnęki pod klamkami i kilka innych miejsc zostało zabezpieczone Folia PPF 3M Scotchgard
-Oklejone chromy na czarno, tylne i przednie lampy przyciemnione.
-Grill RS Honeycomb
-Olej wymieniany co 5-6 tys km !
-Wymiana oleju w skrzyni przy 100 tys km
-Wymieniona odma, pompa wody, termostat przy 106 tys km
UPDATE 14.04.2021
-Nowe poduszki silnika
-Podkładki pod dyfer/skrzynie 034Motorsport
-Swaybar 034Motorsport
-Analogowy MAP Sensor podpięty pod wyświetlacz P3
-Pompa wysokiego ciśnienia z wkładem AutoTech (Przystosowanie do mieszanki E40)
-Nowy dolot 90mm -> 80mm
-Dodatkowy wyświetlacz schowany w popielniczce (pokazuje temperaturę cieczy wracającej/wchodzącej do kompresora).
-Dodatkowa pompa wody CWA100-3 włączana na przycisk (Łącznie 2 !)
-Klocki HPS Hawk
-Tarcze DBA 5000 Front-390mm
-Tył Zimmermann 356mm
-Zaciski RS5 B9 z zestawu Ceramicznego Brembo 6-Tłok
-Moc aktualnie to 589KM i 665NM!
Mały update photo (15-05-2020)
Video
Jest to moj pierwszy samochod z rodziny Audi.
A7 zostało nabyte w tym roku, oczywiście wersja powypadkowa sprowadzona z USA.
2014 rok, silnik 3.0 TFSI V6, kolor to Daytona Gray, s-line, bose, tiptronic, headup, wentylowane fotele. Przebieg 100k
Moc: 534KM/597NM na Paliwie 100 Oktanowym bez dotrysku. Z dotryskiem, nie mierzone ale zapewne więcej niż 550
Modyfikacje:
-Wydech AWE Touring z rezonowanymi downpipe's
-Brak katalizatorów, Test Pipes wzamian
-Małe koło kompresora APR 57.75mm -> zmieniona w tej chwili na 57.2mm !
-Duże koło pasowe APR 187mm -> zmienione w tej chwili na 200mm !
-Przepustnica 80mm APR Ultracharger
-Rozwiercony kompresor
-Killer Chiller (chłodzenie dolotu układem klimy!)
-Dotrysk Wody/(M)Ethanolu
-Wydajniejsza elektryczna pompa wody CWA100-3
-RS7 Airbox
-Filtr Powietrza K&N
-Zawieszenie Bilstein & Eibach
-Sensor zawartości Etanolu w paliwie
-Wyświetlacz P3 Gauge z kratce nawiewu
-Kute felgi Concaver CVR1 Double Tinted Black 20" x 10" ET30
-Opony Michelin PS4 265/30 R20
-Korekta lakieru + Powloka ceramiczna(09.2019) Ceramic Pro 9H
-Przedni zderzak, pól maski, słupki A, wnęki pod klamkami i kilka innych miejsc zostało zabezpieczone Folia PPF 3M Scotchgard
-Oklejone chromy na czarno, tylne i przednie lampy przyciemnione.
-Grill RS Honeycomb
-Olej wymieniany co 5-6 tys km !
-Wymiana oleju w skrzyni przy 100 tys km
-Wymieniona odma, pompa wody, termostat przy 106 tys km
UPDATE 14.04.2021
-Nowe poduszki silnika
-Podkładki pod dyfer/skrzynie 034Motorsport
-Swaybar 034Motorsport
-Analogowy MAP Sensor podpięty pod wyświetlacz P3
-Pompa wysokiego ciśnienia z wkładem AutoTech (Przystosowanie do mieszanki E40)
-Nowy dolot 90mm -> 80mm
-Dodatkowy wyświetlacz schowany w popielniczce (pokazuje temperaturę cieczy wracającej/wchodzącej do kompresora).
-Dodatkowa pompa wody CWA100-3 włączana na przycisk (Łącznie 2 !)
-Klocki HPS Hawk
-Tarcze DBA 5000 Front-390mm
-Tył Zimmermann 356mm
-Zaciski RS5 B9 z zestawu Ceramicznego Brembo 6-Tłok
-Moc aktualnie to 589KM i 665NM!
Mały update photo (15-05-2020)
Video
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2021, 13:21 przez nosport, łącznie zmieniany 6 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
fajna, rok jak mojej bialej, trzeba bylo wsadzac dyfzur albo zderzak przod rs7 robi robote prze uj
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
chodzi ci idealnie na jałowym? czy zadrzy od czasu do czasu
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
ponoc rzadko u kogo tego nie ma, praktycznie w kazdym przedlifcie.
czytalem fora i ludzie powymieniali cewki, swiece, rozrzady, odmy, wtryski, poduszki i bez zmian.
Na niemieckim forum jest jakies znalezisko ze to jest spowodowane zbyt twarda plecionka wydechu ta przy silniku. Ile w tym prawdy nie wiem
czytalem fora i ludzie powymieniali cewki, swiece, rozrzady, odmy, wtryski, poduszki i bez zmian.
Na niemieckim forum jest jakies znalezisko ze to jest spowodowane zbyt twarda plecionka wydechu ta przy silniku. Ile w tym prawdy nie wiem
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Kilka samochodów temu miałem Vectrę 3.2 i od tego czasu jestem na drgania na jałowym wyczulony Tam też tak było, że w zasadzie wszystkie auta z tym silnikiem drżały - dosłownie minimalne dotknięcie gazu i mrowienie znikało. Po zakupie A6 też zwróciłem na to uwagę - ewidentnie drżało, choć zdecydowanie słabiej niż w VC. Zmieniłem cały wydech - może minimalnie lepiej było. Później miałem nieplanowany fuckup z silnikiem - wleciał nowy z masą nowego osprzętu - od tego momentu zapanowała cisza.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
jedno jest pewne, nowe auto z salonu nie drzy, wiec ten defekt powstaje w trakcie uzytkowania, ja mialem kontakt z 3 tfsi z przebiegami 50-110tys wszystkie to mialy
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 02 sty 2019, 00:18
- Imię: Krzy$$
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2CDI 150KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga