Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 3,0TDI CGQB Zgasło nie chce odpalić !

Silniki wysokoprężne
lukstorpeda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 13 gru 2017, 17:11
Lokalizacja: torun

A6 C7 3,0TDI CGQB Zgasło nie chce odpalić !

Post autor: lukstorpeda » 26 gru 2019, 19:26

Witam. Mam mega problem . Audi jakiś czas temu traciło moc ( przechodziło w tryb awaryjny ) po zgaszeniu jakiś czas było ok az do pewnego dnia , kiedy samo zgasło na postoju i nie chce zapalić. Na lawecie zwiozłem do warsztatu . Na kompie żadnych błędów a auto dalej nie pali.Pali na plaka tak długo jak sie psika plakiem .Przestanie sie psikać plakiem , auto gaśnie . Opiłków brak w układzie paliwowym, wszystko szczelne . Podmieniłem zawór ZME na pompie wysokiego ciśnienia i nic. Podmieniłem zawór sterowania ciśnieniem paliwa na listwie i tez nic . Czujnik ciśnienia paliwa na listwie i tez nic . ( wszystko nowe i oryginalne ) Sprawdziłem ciśnienie paliwa na pompie wstępnej w baku i było za niskie. Wymieniłem pompę wstępna w baku i filtr paliwa i auto odpaliło na strzała. Gasiłem i zapalałem 20 razy . Na drugi dzień tez gasiłem ze 20 razy i wszystko ok. Na 3 dzień wyjeżdżałem z warsztatu żeby odstawić auto i zgasło samo i nie chce zapalić ! NA komputerze ŻADNEGO błędu wywaliłem wtryski do sprawdzenia do boscha i okazało się ze 1 śmieć a 1 taki jeszcze w miarę i będzie jeździł. Zmierzyłem kompresje na cylindrze i wszystko ok . Wsadziłem fabrycznie nowy wtryskiwacz w miejsce tego uszkodzonego i auto po odpowietrzeniu komputerem odpaliło bez problemu ! Oczywiście gniazdo wtrysku przefrezowane , nowa oryginalna podkładka pod wtrysk i wszystkie nowe oringi na przelewach . Wszystko podkręcane momentami wg procedur VAG . Nowe śruby itd... Wyjechałem na jazdę próbna ( 2 dni ok 160 km przejechane ) żadnych błędów i wszystko ok. Po 2 dniach auto znowu weszło w tryb awaryjny i zgasło po kilku kilometrach . Znowu żadnych błędów . Jedynie co to zbyt duża różnica w ciśnieniu paliwa w podglądzie parametrów podczas zapalania ( prędkość obrotowa silnika podczas rozruchu ok 250 , także prawidłowa )
Może ktoś ma jakieś pomysły bo mi juz ręce opadają. ! walczę juz 4-5 dni z tym autem ! Auto ma oryginalny przebieg 160 tys km i serwisowane w AUDI Niemcy . Paliwo także lane tylko na stacjach w DE !

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DLHA 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 26 gru 2019, 19:37

Opis sugeruje przelewanie paliwa przez wtryskiwacze na powrót paliwa do baku.
Proponuję sprawdzić wszystkie wtryski.
Należy się również przyjrzeć czy paliwo po dłuższym postoju nie cofa się z pompy wysokiego ciśnienia i czy rurki od filtra paliwa szczelne.
Nie sugeruj się błędami tylko obserwuj parametry dotyczące paliwa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga