Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Chips 3.0 TFSI CGXB

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Rocznik: 2016
Moje auto: S6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.9 DKMB 450KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Post autor: -AnioŁ- » 19 gru 2019, 21:02

Szczerze myslałem ze bedzie wiecej ale niestety nie wyszło. Jest około 490 ps i 600 nm na paliwie 98. Na 100 oktanowym mysle ze 500 +.... Wydech robiła inna firma. Graty w sumie tez swoje miałem takze od Gregora mam dolot i koło na wał bo te co kupiłem wczesniej okazało sie ze nie pasuje.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 20 gru 2019, 19:50

Optymalny jest chyba stage2, ponieważ przyrost mocy jest adekwatny do kosztu modyfikacji, a odczucia są już <okok> .

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 21 gru 2019, 15:44

Stage 1 + TCU jest szybsze od stage 2 bez TCU... ,więc możiwości jest wiele.

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Rocznik: 2016
Moje auto: S6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.9 DKMB 450KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Post autor: -AnioŁ- » 21 gru 2019, 21:03

Tez mi sie wydaje ze stage 2 to jest najlepszy wybór ale cos jeszcze brakowało. Nie mówie ze dalej nie brakuje ale to juz jest max modyfikacji jak dla mnie. Lepiej kupić RS i tam sie bawic. No niestety stage 3 to juz sporo pieniędzy ale jest spora róznica od stage 2.

Nie wydaje mi sie zeby stage 1+ TCU bylo szybsze od stage 2. To jest jakies 50 ps róznicy takze sporo... Ja mam u siebie TCU zrobione w TIPIE i nie widze jakiejs strasznej róznicy. Chyba ze rozmowa o S-troniku tam juz mozna sie pobawic

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 21 gru 2019, 21:26

...mowa o stronic'u własnie. Modyfikując skrzynię uzyskujemy znacznie większy zakres obrotów (do 7400 np.), a tam drzemią KM właśnie. Dołączając do tego optymalizację zmiany biegów podczas przyspieszania dla różnych trybów jazdy takie stage 1 jest szybsze od stage 2 w zakresie prędkości gdzie jeszcze biegi są zmieniane.

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Rocznik: 2016
Moje auto: S6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.9 DKMB 450KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Post autor: -AnioŁ- » 21 gru 2019, 21:50

W sumie przy stage2 mogłem tez zrobic TCU ciekawe jak by sie czasy zmieniły.... Zebym mieszkał blizej Gregora to mozna by było sie pobawic z ta skrzynia a tak dopiero przy stage3 to zrobił

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja