Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6C5] 2.8 APR dobór akumulatora.

Elektryka
ODPOWIEDZ
Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[A6C5] 2.8 APR dobór akumulatora.

Post autor: Pioter211 » 12 gru 2019, 14:49

Pany i Panewki. Stary akumulator po 8 latach użytkowania powoli dogorywa i czas wymienić.
Myślałem o czymś takim:

https://www.akumulator.pl/produkty/cb950/

Będę wdzięczny za opinie.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 gru 2019, 23:46

Może być :). Trochę spory jak na benzynę, ale jeśli robisz dłuższe trasy raz po raz, to będzie doładowany.

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 13 gru 2019, 09:30

Codziennie ok 25km. chyba faktycznie trochę za duży ale bardziej sugerowałem się prądem rozruchowym.
Chyba 90Ah i 800A rozruchowego będzie w sam raz?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 13 gru 2019, 22:14

Benzynie nie potrzeba dużego prądu, bo mieszanka zapala się od iskry, a nie od sprężenia, które uzyskuje się kręceniem rozrusznika.

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nikostratus » 13 gru 2019, 23:02

Jeżeli mowa o doborze akumulatora do auta z opisu profilu to do 2.8 spokojnie starczy 70-75Ah.
Ja przy 75Ah mam 790A prądu rozruchowego.

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 14 gru 2019, 03:48

Ponoć dla 2.8 optimum to 80-90Ah. Dlatego proszę o opinie :) Masz 790A? i jak z rozruchem zimą? Mój obecny Bosch ma 690A i przy silnym mrozie po weekendzie bez odpalania czuć było jak ledwo kręci, ale jak to przy V6 - 2 obrót wału i silnik odpalał.

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nikostratus » 14 gru 2019, 10:41

Obecny akumulator mam dopiero od kwietnia ale były już u mnie mrozy -13 i kręcił bez problemu. Ale na to jak kręci silnik na mrozie ma też wpływ jaki olej masz zalany, jakie dystanse robisz i czy akumulator w tym czasie daje rade się podładować

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga