https://a6klub.pl/20-tdi-bre-kilka- ... htm#937360
Diagnostyka, diagnostyką, ale może trzeba trochę inaczej podejść do tematu.
Turbo przeładowane - tu nie ma dyskusji, natomiast co jest tego powodem? Wymieniłem uszczelkę pomiędzy chłodnicą spalin, a rurką łączącą z egr (naturalnie przy EGR również),
bo była tam nieszczelność. Niestety nieszczelność nie zniknęła - znika dopiero w momencie
odłączenia podciśnienia z gruszki turbiny, nawet na biegu jałowym.
Podpinałem strzykawkę pod gruszkę - sztanga pracuje. Wysterowałem zawór N75 w VCDS - sztanga pracuje. Podciśnienie jest, ale nie mam czym sprawdzić jego wartości.
Gdzie może leżeć problem?
[ Dodano: 2019-12-09, 16:03 ]
Jutro będę miał wakuometr i chciałem zapytać jakie powinny być prawidłowe wartości dla układu podciśnienia w tematowym silniku?
Dodatkowo chciałem zapytać czy można w razie czego podmienić któryś zawór w zamian za N75?
Z góry dziękuję za pomoc
