Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

TURBO 2.0 TDI BRE?

Silniki wysokoprężne
mateusz_n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 27 lis 2019, 17:38
Lokalizacja: Pszczyna

TURBO 2.0 TDI BRE?

Post autor: mateusz_n » 09 gru 2019, 16:03

W dziale diagnostyka utworzyłem temat, gdyż chciałem rozwiązać kilka problemów.

https://a6klub.pl/20-tdi-bre-kilka- ... htm#937360

Diagnostyka, diagnostyką, ale może trzeba trochę inaczej podejść do tematu.

Turbo przeładowane - tu nie ma dyskusji, natomiast co jest tego powodem? Wymieniłem uszczelkę pomiędzy chłodnicą spalin, a rurką łączącą z egr (naturalnie przy EGR również),
bo była tam nieszczelność. Niestety nieszczelność nie zniknęła - znika dopiero w momencie
odłączenia podciśnienia z gruszki turbiny, nawet na biegu jałowym.

Podpinałem strzykawkę pod gruszkę - sztanga pracuje. Wysterowałem zawór N75 w VCDS - sztanga pracuje. Podciśnienie jest, ale nie mam czym sprawdzić jego wartości.

Gdzie może leżeć problem?

[ Dodano: 2019-12-09, 16:03 ]
Jutro będę miał wakuometr i chciałem zapytać jakie powinny być prawidłowe wartości dla układu podciśnienia w tematowym silniku?

Dodatkowo chciałem zapytać czy można w razie czego podmienić któryś zawór w zamian za N75?

Z góry dziękuję za pomoc :)

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 12 gru 2019, 22:19

Podciśnienie na gruszce nie k -0.6 na biegu. Jałowym
Podmienić można na n18 od EGR

Prawdopodobnie grucha jest skorodowana i n75 wyzionol ducha

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja