[ BRE 2.0 140 KM] kopcenie na bialo
[ BRE 2.0 140 KM] kopcenie na bialo
Witam mam problem bo szukalem na necie ale niema konkretnej odpowiedzi.nowa pompa oleju,nowe turbo.przy konkretnym dodaniu gazu kopci na bialo.oleju nie ubywa.czy to uszczelki na wtryskach?takze mam pytanko nie potrafie znalezc membrany ktora znajduje sie w pokrywie zaworów do silnika bre.i ostanie pytanko po przejechaniu okolo 50km zapala sie kontrolka oleju min.zmienilem juz 2 czujniki poziomu oleju i dalej to samo a stan oleju jest ok czujniki nieorginalne sorki ze tyle pytan w jednym poscie dziekuje i pozdrawiam
mike
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 549
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Słynna usterka pompy oleju, jej zabieraka, tak ? Podczas wystąpienia usterki turbosprężarka została zatarta ?michal37 pisze:nowa pompa oleju,nowe turbo
Dedykowane Moduły LED oświetlenia wnętrza-niezawodne/bezawaryjne Kontakt : PW/Mail prolumo@yahoo.com
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 549
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Czy pompa została poddana przeróbce/regeneracji, takiej jaką poleca np. firma Futurum ?
Pamiętaj, że usterka, w wyniku której ciśnienie oleju w pracującym i obciążonym silniku równe jest zeru, skutkować może nie tylko zatarciem turbosprężarki ale i tych podzespołów, które smarowania olejem (pod ciśnieniem) wymagają.
Piszesz, że stan oleju się nie zmienia. A, co ze stanem płynu chłodzącego ?
Wspomaganie układu hamulcowego działa sprawnie ? - Pompa podciśnienia mogła ulec zatarciu. To oczywiście nie jest związane z "kopceniem na biało".
Pamiętaj, że usterka, w wyniku której ciśnienie oleju w pracującym i obciążonym silniku równe jest zeru, skutkować może nie tylko zatarciem turbosprężarki ale i tych podzespołów, które smarowania olejem (pod ciśnieniem) wymagają.
Piszesz, że stan oleju się nie zmienia. A, co ze stanem płynu chłodzącego ?
Wspomaganie układu hamulcowego działa sprawnie ? - Pompa podciśnienia mogła ulec zatarciu. To oczywiście nie jest związane z "kopceniem na biało".
Dedykowane Moduły LED oświetlenia wnętrza-niezawodne/bezawaryjne Kontakt : PW/Mail prolumo@yahoo.com
pompa zostala zregenerowana zalozony zostal wiekszy imbus wszystko wywazone,zregenerowana turbina,plynu tez nieubywa.przed awaria pompy oleju kopcilo tak samo,jakie powinny byc wartosci wtrysków?blizej zera?2wtryski maja oddalona wartosc wiec je podejrzewam.zrobilem juz 6000km po awarii wiec pompa chodzi ok.slyszalem tez ze mozna zmienic ta membrane w pokrywie zaworów ale niema jej nigdzie do kupienia,chcialbym to zrobic jak bede zmienial uszczelniacze na wtryskach dzieki za podpowiedzi
mike
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 549
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
DPF na pokładzie obecny ?michal37 pisze:.przed awaria pompy oleju kopcilo tak samo
Dedykowane Moduły LED oświetlenia wnętrza-niezawodne/bezawaryjne Kontakt : PW/Mail prolumo@yahoo.com