Od początku co zostało zrobione:
- Remont skrzyni
- Turbina
- Czujnik temperatury
- Intercooler
- Regulacja kąta wtrysku
- Zaworki N75 oraz N18
- Wężyki podciśnienia
- Wtryskiwacze wraz ze sterującym
- Uszczelnione górne pokrywy oraz kolektory
A auto wraz jeździ jak chce, raz jedzie, raz nie jedzie, raz szarpie, raz nie szarpie, czasem słychać metaliczny dźwięk przy przyspieszaniu (jakby ciśnienie uciekało i waliło o metal). Nikt mi nie potrafi pomóc, wszyscy mnie odsyłają z kwitkiem, myślałem, że to skrzynia lecz sprawdzali mi ją w 3 serwisach ASB i nie stwierdzili nieprawdiłowości. Rozkładam już ręce i gdyby nie ogólny stan wnętrza, wyposażenie oraz wizualny to pewnie bym to już dawno sprzedał.
Logi do oceny:
Basic 00: http://vaglogi.pl/log-000_447x2v.html
Basic 03: http://vaglogi.pl/log-003_NFSH02.html
Basic 04: http://vaglogi.pl/log-004_p8hp83F.html
Basic 11: http://vaglogi.pl/log-011_0aAR72x.html
Stat 00: http://vaglogi.pl/log-000_e2Lfd.html
Stat 01: http://vaglogi.pl/log-001_en3p95H.html
Stat 03: http://vaglogi.pl/log-003_3zEKR.html
Stat 04: http://vaglogi.pl/log-004_FTJnQ8f.html
Stat 07: http://vaglogi.pl/log-007_mzin0S.html
Stat 10: http://vaglogi.pl/log-010_9mop3g.html
Stat 11: http://vaglogi.pl/log-011_66VrJ.html
Stat 13: http://vaglogi.pl/log-013_sM2Se.html
Stat 14: http://vaglogi.pl/log-014_8597oYx.html
Stat 18: http://vaglogi.pl/log-018_pr4H0M7.html
Dynamiczny 00: http://vaglogi.pl/log-000_7z18iu.html
Dynamiczny 01: http://vaglogi.pl/log-001_u7VYs.html
Dynamiczny 03: http://vaglogi.pl/log-003_ez4Ut0.html
Dynamiczny 04: http://vaglogi.pl/log-004_Yvw2Xb5.html
Dynamiczny 10: http://vaglogi.pl/log-010_hBTmplz.html
Tyle z dynamicznych, laptop odmówił posłuszeństwa. Może ktoś z Was dopatrzy się na co zwrócić uwagę, co wymienić poprawić naprawić

[ Dodano: 2019-10-28, 09:44 ]
Dziękuję za wszystkie porady. Otóż udało mi się wrócić do seryjnej mapy(co się później okazało mój sterownik nie był od BAU a od AKE), odślepiłem egr, wymieniony został także rozrząd oleje filtry itp itd i prawie jestem szczęsliwym kierowcą, lecz są przestoje w mocy. Porobiłem logi już na seryjnej mapce:
Basic 00: http://vaglogi.pl/log-000_8L60ALf.html
Basic 03: http://vaglogi.pl/log-003_iUPdt2.html
Basic 04: http://vaglogi.pl/log-004_76Lna.html
Basic 011: http://vaglogi.pl/log-011_01dGXb.html
Stat 00: http://vaglogi.pl/log-000_jbJQ05U.html
Stat 01: http://vaglogi.pl/log-001_NPgEL.html
Stat 03: http://vaglogi.pl/log-003_RDLND.html
Stat 04: http://vaglogi.pl/log-004_783NEa0.html
Stat 05: http://vaglogi.pl/log-005_g6GwR.html
Stat 07: http://vaglogi.pl/log-007_20q8O.html
Stat 18: http://vaglogi.pl/log-018_z3iRQjn.html
Później wrzucę reszte statycznych.
Dynamiczny 00: http://vaglogi.pl/log-000_e90w9M.html
Dynamiczny 01: http://vaglogi.pl/log-001_0TF4AY.html
Dynamiczny 03: http://vaglogi.pl/log-003_vbmbE.html
Dynamiczny 04: http://vaglogi.pl/log-004_B4J3H.html
Dynamiczny 10: http://vaglogi.pl/log-010_5398z.html
Dynamiczny 11: http://vaglogi.pl/log-011_A9zLvY.html
Dynamiczny 13: http://vaglogi.pl/log-013_hn3P5.html
Dynamiczny 14: http://vaglogi.pl/log-014_45Xe0fo.html
Czy coś z tych logów wynika? Przestój mocy i szarpnięcia odczywam w zakreśie 1300-2500 obr. Wtedy silnik zmienia nawet kulturę pracy i czasami "braskocze". Za wszelkie wskazówki będę wdzięczny:)