Cześć,
detektywi, potrzebne tanie sugestie ew. nadzieja.
Jestem świeżo po regeneracji wtryskiwaczy. podobno na stole były dawki prawidłowe, podawanie prawidłowe, jeno lało się z nich jak z cebra, więc końcówki zostały wymienione. No ok. Zamontowane, błędów brak. Falować nie falują obroty, silnik dobrze się nagrzewa.
Szukam przyczyn lagu przyspieszenia (wciskam pedał, przez dobrą sekundę, półtorej silnik nie reaguje, dopiero później).
Z rzeczy zrobionych:
• wtryskiwacze
• klapy wirowe
• wycięcie dpf
Do zrobienia:
• rozrząd (słychać przez parę sekund po odpaleniu na zimnym), podobno 2 lata temu były górne ślizgi robione ale nie potwierdzam nie zaprzeczam.
• konwerter tipa, bchociaż sam nie wiem, w lipcu miał taki okres że buda przy 60-90km/h się telepała jak dziad na detoksie, to trwało jakieś 2 tygodnie, po czym się uspokoiło. Teraz jest spokój. Był rok temu regenerowany.
• filtr kabinowy bo paruje jak <font color='red'><b>censored</b></font> i może od razu filtr powietrza i paliwa
Szukam festiwalu pomysłów dlaczego mogę mieć laga, względnie tanich, względnie łatwych do wymiany. Wiem że ww. mogą wskazywać na problem, ale przed wymianą końcówek dużo żwawiej reagował stąd prośba o sugestie. Przyczyna w złych dawkach? Podobno było ustawiane. Adaptacja komputera? Nie wiem. Wymiana filtru powietrza albo paliwa bo inne dawki dostaje? Nie mam zielonego pojęcia.
[ BMK 3.0 224 KM] Lag przy dodawaniu gazu w BMK po regenerac
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź