Witam, jak w temacie, parę tygodni, może miesiąc Góra półtora po zakupie auta z przebiegiem 289 tyś w tej chwili 360 tys, borykam się z problemem drgania/bicia wibracji i innych słów na opisanie tego zdarzenia występującego w tym samochodzie, z którymi już nie umiem sobie poradzić. Przy wolnej jeździe czuć bicie delikatne, czasem jak mu nagle depne drgania są tak silne, że mam wrażenie iż coś odpadnie. Przy 120-140 km/h dłuższą jazda autostradą zaczyna być męcząca, aż mam ochotę wyskoczyć z auta aby się go pozbyć
Wymienione zostało już prawie wszystko odkąd kupiłem auto
Amory przód, na tą chwilę sprawność ok 83 procent każdy
Tyl ok 75 procent
Nowy zawias cały przód na febim (na jednym dolnym wahaczu z lewej strony widzę już, że tuleja jest jakby wypchana do przodu względem sanek)
Przekładnia nowa GT BERGMANN
Koła wyważone (jedynie pociete opony od braku zbieżności, która była spowodowana luzem na starej przekładni)
Przguby zewnętrzne wymienione po razie, wewnętrzne po 3 raz, raz firmy hart, kolejne już na GSP(na chwilę drgania były mniejsze)
Całe zawieszenie silnika i skrzyni biegów.
Dodam, że tak, nie ruszana była skrzynia ani olej w niej, ani sprzęgło.
Już powoli mam dość tego samochodu, dodam, że jadąc pod górę np z obciążeniem jakimś wibracje czasem są czasem nie, nie odczuwam aby przy wciśnięciu sprzęgła słabły. Jak jest np pochyła nawierzchnia względem którejś krawędzi jezdni to mam wrażenie że jakby cała podłoga się miała rozlecieć. Jak mu podczas jazdy pod górę depne to, to samo się dzieje, mechanicy rozkładają ręce.
Jeżeli jest ktoś z okolic Krakowa, Katowic to mogę podjechać aby pokazać co się dzieje. Jest to uciążliwe. Na prawdę mam ochotę pozbyć się auta, ale za bardzo się do niego przywiązałem.
Jak ktoś ma pytania to śmiało pytać, może zapomniałem już co wymieniłem, a ktoś przypomni pytaniem.
Pozdrawiam Was i liczę na ogromną pomoc.
Ps: Wiem, że były podobne tematy, ale widziałem, że ludzie wymienili tam prawie wszystko, mieli też quatro, którego ja nie mam, więc odpuszczam podpory wału.
Ja sam obstawiam, dwumasa lub półosie, w najgorszym wypadku mechanizm różnicowy.
Jak ktoś mi powie, że mam wsadzić 5 tys a auto będzie jeździć jak nowe to nawet to przemyśle.
Jeszcze raz Pozdrawiam,
Patryk
A6 C5 2.8 manual bez Q drgania/bicie/wibracje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga