Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Sterownik turbiny dla turbiny KKK

Silniki wysokoprężne
konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Sterownik turbiny dla turbiny KKK

Post autor: konradkry77 » 12 lis 2019, 19:05

Cześć,

poszukuje informacji jak ustawić poprawnie sterownik turbiny względem sprężarki.

Oczywiście nie dysponuję specjalistycznego narzędzia ATD1, a także nie wiem czy śruba stop jest poprawnie ustawiona na samej turbinie,
macie jakieś sprawdzone chałupnicze sposoby na tą regulacje ?

Geneza problemu jest taka, poprzedni właściciel regenerował turbinę, nawet sie to zgadza ponieważ samo turbo wygląda na nowe co ważne sama tabliczka znamionowa wygląda na ori KKK ( czy istnieje dla tych sprężarek regeneracja producenta tak jak przy garecie ? )

Błędy jakie były na sterowniku to problem elektryczny - sadze ze rozwiązałem przylutowałem połączenie pomiędzy wtyczką a płytą,
pozostał problem słabego wstawania turbo z niskich obrotów, budzi się powyżej 2300 obrotów,
Adaptacja zrobiona bez zmian ;(,
logi hym zrobione ale widzę ze już ktos tam dłubał ciśnienie zadane 2500 mBar już od 1600 obrotów, masakra, rzeczywiste wskazuje na 2550 mBar co jest granicą dla ori MAP -a,

w zasadzie powinienem wyszarpac turbo i dać do regulacji - no mi sie mało to podoba, wiec zosataje partzantka, jak wyregulować ogranicznik by nie zamykał za bardzo żaluzje ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja