Panowie, mam problem ze swoim Audi a6c6 3.2fsi
Mianowicie dojechałem do pracy, wszystko ok.. ale po już problem z odpaleniem był.. i jazda.. auto gasło szarpało i nie chciało jechać.. wiec,
Auto do garażu i szukanie usterek..
Najpierw sprawdzenie błędów.. ok lecimy ..
01314, p2294; 1806, 18726
Sprawdzanie i wymienianie..
Wymienione zostały:
Czujniki na listwie wtryskowej
Pompa wysokiego ciśnienia wraz z nowym czujnikiem
Ale zero poprawy..
Dalej to samo.. sprawdziłem ciśnienie pompy niskiego ciśnienia i mało jakoś było..
Szukając z multimetrem co i jak.. zobaczyłem ze do modułu sterującego pompa paliwa dochodzi 12v lecz wychodzi trochę mało , bo około 7-8V
Wiec:
Pompa na krótko i auto odpaliło i chodzi..
Do sterownika idą 3 przewody, plus, masa i sygnał..
Sygnałowy przewód ma powyżej 3v ale jak dojdzie do niego 5v do daje wtedy 12v na pompę..
moduł sterujący pompa paliwa został wymieniony na nowy,
Dodam ze stała woda pod dywanem (dossyc sporo, z 3 litry wybrałem) wiec wszystko zdemontowane, wysuszone i teraz szukam co i jak..
problem ze zbierająca się woda rozwiązany, ale auto dalej nie jeździ
Wiązka stała sobie w wodzie sporo czasu..
Ma ktoś jakaś radę co dalej? Jak się dalej za to zabrać?
Pozdrawiam serdecznie
[ Dodano: 2019-12-03, 12:27 ]
Widzę ze forum dobre do pomocy przy doborze oleju...
