Drgania-wibracje na nadwoziu
- mat695
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 465
- Rejestracja: 26 sty 2017, 19:15
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
No właśnie jak byś przeczytał chociaż 10 stron to byś wiedziałFicek360 pisze:A to takie bardziej jak od bijacych kol powiedzmy czy jednostajne jak od silnika? 🤔🤔

Drgania całej budy od około 140 km/h do około 160 km/h chociaż i wcześniej coś tam czuć.
Ciekawe o tyle że jadąc prostą drogą pojawiają się na parę sekund by za parę zniknąć i tak w koło.
Amortyzatory zmienione na nowe sachs tył przód poduszki tez wibracje sa dalej Jedynie co to da sie odczuc ze sa minimalnie mniejsze Przeguby nowe zewnetrzne wewnetrzne Zostało wymienic banany mam kupiony cały zestaw lemfordera na razie lezy moze pod koniec tygodnia lub weekend Fakt zmiany ida w dobrym kierunku bo sie polepsza ale nie jest to efekt jaki by sie człowiek spodziewał Po zmianie przodu zostaje jeszcze tył 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Hej, ja dzisiaj byłem na wyważaniu kół z testem drogowym kół na zimęi okazało się, że jedna opona po jednym sezonie Dunlop Winter Sport 5 ma wariacje siły 170N (dopuszczalne 90N), także opona idzie do reklamacji
Kombinowali z obracaniem jej na feldze i udało się osiągnąć jedynie 140N,
Pozdrawiam

Pozdrawiam
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
- mat695
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 465
- Rejestracja: 26 sty 2017, 19:15
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Good for You. Nad tym pracowaliśmy już 60 stron tematu temubboykoti pisze:Hej, ja dzisiaj byłem na wyważaniu kół z testem drogowym kół na zimęi okazało się, że jedna opona po jednym sezonie Dunlop Winter Sport 5 ma wariacje siły 170N (dopuszczalne 90N), także opona idzie do reklamacjiKombinowali z obracaniem jej na feldze i udało się osiągnąć jedynie 140N,
Pozdrawiam

Cóż, czekam na dostawę czujników z alliexpress i będę okablowywał auto pod spodem

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 09 mar 2018, 22:50
- Imię: Maro
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 320KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Kolega ma napęd na przód .... a patrząc po wpisach problem dotyczy A6 quattro. Nie zdziwiłbym się gdyby to wał przenosił wibracje na cały samochód, choć to raczej nie on jest tu problemem.bboykoti pisze:Hej, ja dzisiaj byłem na wyważaniu kół z testem drogowym kół na zimęi okazało się, że jedna opona po jednym sezonie Dunlop Winter Sport 5 ma wariacje siły 170N (dopuszczalne 90N), także opona idzie do reklamacjiKombinowali z obracaniem jej na feldze i udało się osiągnąć jedynie 140N,
Pozdrawiam
- mat695
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 465
- Rejestracja: 26 sty 2017, 19:15
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie on bo mam nowy - SPIDAN.mrr pisze:Kolega ma napęd na przód .... a patrząc po wpisach problem dotyczy A6 quattro. Nie zdziwiłbym się gdyby to wał przenosił wibracje na cały samochód, choć to raczej nie on jest tu problemem.bboykoti pisze:Hej, ja dzisiaj byłem na wyważaniu kół z testem drogowym kół na zimęi okazało się, że jedna opona po jednym sezonie Dunlop Winter Sport 5 ma wariacje siły 170N (dopuszczalne 90N), także opona idzie do reklamacjiKombinowali z obracaniem jej na feldze i udało się osiągnąć jedynie 140N,
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Nie pisałem, bo chciałem się upewnić, ale drgania do 100 km/h zniknęły w 85%, a samo auto stało się bardziej komfortowe na dziurach. Zachowuje się tak samo jak je kupiłem 4 lata temu i to na 18" kołach. Dzisiaj podrzuciłem zimowe koła do wyważenia, ale dałem na Huntera z testem drogowym i w poniedziałek je sobie założę, bo i tak jest wolne. Za dwa tygodnie mam umowioną geometrię na Hunterze 3D, bo jednak mimo niezdejmowania sanek, to i tak śruby trafiły w inne miejsca.
[ Dodano: 2019-11-09, 18:59 ]
Powyżej 110 km/h pojawiają się delikatne drgania, ale mogą pochodzić od kół, których już dawno nie wyważałem. Akurat jest to zakres prędkości, przy których odzywa się bicie kół.
[ Dodano: 2019-11-09, 18:59 ]
Powyżej 110 km/h pojawiają się delikatne drgania, ale mogą pochodzić od kół, których już dawno nie wyważałem. Akurat jest to zakres prędkości, przy których odzywa się bicie kół.