Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

A6 c5 1.8t ocena logów

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
monopollo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
Imię: Kamil
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

A6 c5 1.8t ocena logów

Post autor: monopollo » 28 paź 2019, 11:53

Witam. Mialem ostatnio problemy z błędem
00561-Mixture Adaptation
Oddałem mechanikowi auto żeby zobaczył co z nim jest. Było słychać łańcuch napinacza więc go wymienił wraz z napinaczem i paskiem. Nic to jednak nie dało.Miałem założonego blowoffa i chyba to on okazał się winowajcą tych problemów- po powrocie auta od mechanika wyrzuciłem blow offa i założyłem originalne DV. Po tej wymianie zrobiłem logi i proszę aby ktoś doświadczony je ocenił.
Logi robione na pb oraz jeden na lpg według poradnika. Z góry dziękuję!

https://bit.ly/2pe3wxp

https://bit.ly/32Mk6Tv

LPG https://bit.ly/2Jm2NkL

https://bit.ly/2WfnCDr

https://bit.ly/2PlnaCq

https://bit.ly/2pU9HXg

[ Dodano: 2019-10-28, 11:53 ]
Zobaczy ktoś?
Ostatnio zmieniony 26 paź 2019, 00:16 przez monopollo, łącznie zmieniany 1 raz.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 28 paź 2019, 20:34

Jak ja dawno nie oglądałem takich logów... aż nie pamiętam za bardzo jak to interpretować...
Jakiś wirus w tym autku jest... Wygląda jakby był przylany no i turbo nie ma się najlepiej.

https://workshop-manuals.com/skoda/octa ... etter_agu/

Awatar użytkownika
monopollo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
Imię: Kamil
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: monopollo » 28 paź 2019, 20:44

To już nie wiem co z nim robić. Od czego mam zacząć ? Mam się wirusem przejmować jak mój tuner chce lutować nowe kości (200 zł) chce?

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 28 paź 2019, 20:55

Ciężko powiedzieć. Ten sterownik jest stary, diagnostyka kiepska... Trochę jak wróżenie z fusów. Na moje oko problemów jest kilka.

W przypadku 1.8T zawsze zaczyna się od szczelności. To rzecz której trzeba być pewnym. Ale u CIebie, przykro to mówić ale stawiałbym na turbinę która najlepsze lata życia ma za sobą, a jeszcze z chipem i blow offem...

Co mogę podpowiedzieć... sprawdzić szczelność, sprawdzić ile bije turbina manometerem, zmienić ecu na jakiś z ori softem i powtórzyć logi.

Można by jeszcze sprawdzić lepiej mieszankę na Pb i LPG ale w sumie dopóki nie przyleci trochę więcej mocy od turbiny to to chyba nie ma sensu.

[ Dodano: 2019-10-28, 20:55 ]
W wolnej chwili możesz puścić jeszcze statyczny grupy 018.

Awatar użytkownika
monopollo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
Imię: Kamil
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: monopollo » 28 paź 2019, 21:15

Posprawdzam na czasie te rzeczy. Wcześniej miałem również błąd z n75 ( urwany kabelek) i zmieniłem go na nieoryginalny za 80 zł.. czego teraz żałuję. Możliwe że przez niego może turbo źle pracować ? Czy mogę wykluczyć tą opcję

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 28 paź 2019, 21:28

Może przez niego, może przez blowa, może przez wirus, może przez nieprawidłowe traktowanie turbiny, a może po prostu już ze zuzycia. Po co gdybać nad tym, powodów może być mnóstwo? Nie żałuj tego co zrobiłeś tylko zrób z autkiem co możesz.

Awatar użytkownika
monopollo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
Imię: Kamil
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: monopollo » 05 lis 2019, 16:24

Postaram się sprawdzić te wszystkie rzeczy co napisałeś i dam znać.

[ Dodano: 2019-11-05, 06:19 ]
Wyciągnąłem wczoraj turbinę. Ogólnie to chyba jest w dobrym stanie, są lekkie luzy osiowe ( od strony zimnej) tak że jak docisne palcem to dotyka obudowy, od strony gorącej klapka wg na lekkie luzy przez co jest minimalnie otwarta. Jest potrzeba regeneracji? Przez to ładowało 0.55 bara a miało 1 około?

[ Dodano: 2019-11-05, 08:08 ]


Te luzy nadają się pewnie do regeneracji?

[ Dodano: 2019-11-05, 16:24 ]
Pomoże ktoś znaleźć turbosprężarkę k03 od bexa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl