Witam. Mialem ostatnio problemy z błędem
00561-Mixture Adaptation
Oddałem mechanikowi auto żeby zobaczył co z nim jest. Było słychać łańcuch napinacza więc go wymienił wraz z napinaczem i paskiem. Nic to jednak nie dało.Miałem założonego blowoffa i chyba to on okazał się winowajcą tych problemów- po powrocie auta od mechanika wyrzuciłem blow offa i założyłem originalne DV. Po tej wymianie zrobiłem logi i proszę aby ktoś doświadczony je ocenił.
Logi robione na pb oraz jeden na lpg według poradnika. Z góry dziękuję!
https://bit.ly/2pe3wxp
https://bit.ly/32Mk6Tv
LPG https://bit.ly/2Jm2NkL
https://bit.ly/2WfnCDr
https://bit.ly/2PlnaCq
https://bit.ly/2pU9HXg
[ Dodano: 2019-10-28, 11:53 ]
Zobaczy ktoś?
A6 c5 1.8t ocena logów
- monopollo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
A6 c5 1.8t ocena logów
Ostatnio zmieniony 26 paź 2019, 00:16 przez monopollo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Jak ja dawno nie oglądałem takich logów... aż nie pamiętam za bardzo jak to interpretować...
Jakiś wirus w tym autku jest... Wygląda jakby był przylany no i turbo nie ma się najlepiej.
https://workshop-manuals.com/skoda/octa ... etter_agu/
Jakiś wirus w tym autku jest... Wygląda jakby był przylany no i turbo nie ma się najlepiej.
https://workshop-manuals.com/skoda/octa ... etter_agu/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Ciężko powiedzieć. Ten sterownik jest stary, diagnostyka kiepska... Trochę jak wróżenie z fusów. Na moje oko problemów jest kilka.
W przypadku 1.8T zawsze zaczyna się od szczelności. To rzecz której trzeba być pewnym. Ale u CIebie, przykro to mówić ale stawiałbym na turbinę która najlepsze lata życia ma za sobą, a jeszcze z chipem i blow offem...
Co mogę podpowiedzieć... sprawdzić szczelność, sprawdzić ile bije turbina manometerem, zmienić ecu na jakiś z ori softem i powtórzyć logi.
Można by jeszcze sprawdzić lepiej mieszankę na Pb i LPG ale w sumie dopóki nie przyleci trochę więcej mocy od turbiny to to chyba nie ma sensu.
[ Dodano: 2019-10-28, 20:55 ]
W wolnej chwili możesz puścić jeszcze statyczny grupy 018.
W przypadku 1.8T zawsze zaczyna się od szczelności. To rzecz której trzeba być pewnym. Ale u CIebie, przykro to mówić ale stawiałbym na turbinę która najlepsze lata życia ma za sobą, a jeszcze z chipem i blow offem...
Co mogę podpowiedzieć... sprawdzić szczelność, sprawdzić ile bije turbina manometerem, zmienić ecu na jakiś z ori softem i powtórzyć logi.
Można by jeszcze sprawdzić lepiej mieszankę na Pb i LPG ale w sumie dopóki nie przyleci trochę więcej mocy od turbiny to to chyba nie ma sensu.
[ Dodano: 2019-10-28, 20:55 ]
W wolnej chwili możesz puścić jeszcze statyczny grupy 018.
- monopollo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 20 lut 2019, 23:14
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
Postaram się sprawdzić te wszystkie rzeczy co napisałeś i dam znać.
[ Dodano: 2019-11-05, 06:19 ]
Wyciągnąłem wczoraj turbinę. Ogólnie to chyba jest w dobrym stanie, są lekkie luzy osiowe ( od strony zimnej) tak że jak docisne palcem to dotyka obudowy, od strony gorącej klapka wg na lekkie luzy przez co jest minimalnie otwarta. Jest potrzeba regeneracji? Przez to ładowało 0.55 bara a miało 1 około?
[ Dodano: 2019-11-05, 08:08 ]
Te luzy nadają się pewnie do regeneracji?
[ Dodano: 2019-11-05, 16:24 ]
Pomoże ktoś znaleźć turbosprężarkę k03 od bexa?
[ Dodano: 2019-11-05, 06:19 ]
Wyciągnąłem wczoraj turbinę. Ogólnie to chyba jest w dobrym stanie, są lekkie luzy osiowe ( od strony zimnej) tak że jak docisne palcem to dotyka obudowy, od strony gorącej klapka wg na lekkie luzy przez co jest minimalnie otwarta. Jest potrzeba regeneracji? Przez to ładowało 0.55 bara a miało 1 około?
[ Dodano: 2019-11-05, 08:08 ]
Te luzy nadają się pewnie do regeneracji?
[ Dodano: 2019-11-05, 16:24 ]
Pomoże ktoś znaleźć turbosprężarkę k03 od bexa?