[BMK 3,0 224 KM] Jak się nazywa ten element ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 paź 2019, 19:10
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Paczków
[BMK 3,0 224 KM] Jak się nazywa ten element ?
Witam, niestety z tego elementu a dokładnie z łączenie części metalowej z plastikową cieknie paliwo i to tak sporo. Na tą chwilę został uszczelniony sylikonem ale chce go wymienić, nie potrafię go znaleźć niestety a na nim nie ma numery części. Pomóżcie mi znaleźć gidze go mogę dostać ,jak się nazywa i czy służy do czegoś więcej niż rozgałęzienie (najlepiej nowy).
![Obrazek]()
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Zawór utrzymujący ciśnienie
- W przewodach przelewowych 1. i 2. rzędu cylindrów.
- Zadaniem zaworu utrzymującego ciśnienie jest ciągłe utrzymywanie ciśnienia resztkowego (ilość sterująca) ok. 10 bar w przewodach powrotnego obiegu paliwa.
- Ta ilość sterująca jest niezbędna do działania wtryskiwaczy.
- Zawór utrzymujący ciśnienie może być wymieniony tylko w całości z przewodami powrotnego obiegu paliwa.
- Po wymianie silnik musi pracować przez ok. 2 minuty na biegu jałowym w celu odpowietrzenia układu paliwowego.
- W przypadku, gdy zawór utrzymujący ciśnienie jest uszkodzony, usterka nie zostaje zapisana w pamięci usterek, a samochód nie ma mocy.
Jest to fragment z elsy. Zawór nie ma swojego numeru i jest dostępny wraz z powrotami na wężach. Możesz szukać używki o numerach 059130218D / 059130218F lub najnowszy 059130218H.
- W przewodach przelewowych 1. i 2. rzędu cylindrów.
- Zadaniem zaworu utrzymującego ciśnienie jest ciągłe utrzymywanie ciśnienia resztkowego (ilość sterująca) ok. 10 bar w przewodach powrotnego obiegu paliwa.
- Ta ilość sterująca jest niezbędna do działania wtryskiwaczy.
- Zawór utrzymujący ciśnienie może być wymieniony tylko w całości z przewodami powrotnego obiegu paliwa.
- Po wymianie silnik musi pracować przez ok. 2 minuty na biegu jałowym w celu odpowietrzenia układu paliwowego.
- W przypadku, gdy zawór utrzymujący ciśnienie jest uszkodzony, usterka nie zostaje zapisana w pamięci usterek, a samochód nie ma mocy.
Jest to fragment z elsy. Zawór nie ma swojego numeru i jest dostępny wraz z powrotami na wężach. Możesz szukać używki o numerach 059130218D / 059130218F lub najnowszy 059130218H.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2019, 22:42 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 paź 2019, 19:10
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Paczków
Ooo aż tak dokładnej odpowiedz się nie spodziewałem, idealna. Dzięki wielkie.
Próbowałem ściągnąć ostatnia else ale niestety nie udało mi się żadnego klucza zdobyć, tutaj na forum dla tego zagadnienia tez nic mi nie znalazło.
Skąd mógł bym ją zdobyć ?
pewnie bardzo mi się przyda wraz z jakimś interfejsem w przyszłości.
Próbowałem ściągnąć ostatnia else ale niestety nie udało mi się żadnego klucza zdobyć, tutaj na forum dla tego zagadnienia tez nic mi nie znalazło.
Skąd mógł bym ją zdobyć ?
pewnie bardzo mi się przyda wraz z jakimś interfejsem w przyszłości.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 04 cze 2018, 08:32
- Imię: Waldek SILNIK ASB
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Panowie, zobaczcie proszę mój wątek:
https://a6klub.pl/-asb-30-232-km-nie-pa ... htm#934370
W prawdzie mi nic nie cieknie, ale mam objawy, że nie pali na dotyk po długim postoju.
Może i ja mam problem z zaworem utrzymującym ciśnienie? Gdzie to jest i jak się upewnić?
Nie widzę niestety żadnego zdjęcia w pierwszym poście tego tematu.
https://a6klub.pl/-asb-30-232-km-nie-pa ... htm#934370
W prawdzie mi nic nie cieknie, ale mam objawy, że nie pali na dotyk po długim postoju.
Może i ja mam problem z zaworem utrzymującym ciśnienie? Gdzie to jest i jak się upewnić?
Nie widzę niestety żadnego zdjęcia w pierwszym poście tego tematu.
Pozdrawiam,
Waldek
Waldek