

8
Jakie są ceny giełdowe - nie wiem. Powinny być tańsze, choć w naszym kraju wszystko jest możliwe :lol:Bolszakoof pisze:chodzi ze sa tansze od 2.5TDI czy tansze w serwisowaniu ? :lol: :lol: :lol:paw1972 pisze:est ich tyle bo są nie drogie i proste w serwisowaniu i duzo tańsze w w/w od 2.5 TDI
to cos to 2.5 jakies lipne , bo ja mam na stanie 150 KM a -6 jak i a-4 110 w automacie i passata 110 w manualu , ale zadne z nich nie ma co szukac z moim wlasnie a-6 w automacie , po prostu je zjadam ....Natomiast kolega ma 180kM W quatro - to dopiero ma siłe jak i odjazdkrzycho0110 pisze:powiem wam jedno ,w a4 1,9tdi 110ps ośka avant ,dzisiaj jeździłem i mam wrażenie ze lepiej wciska niż w 2.5tdi v6 180ps automat avanti stwierdziłem ze chip musi być
![]()
o wlasnie z tej ponizejdarknoid pisze:Przepraszam bardzo, a z której choinki się kolega urwał? :evil:alukard pisze:mam avanta z 1.9TDI na wlepce w bagaju 1511kg
moze ktos sprawdzic w 2.5 avant w budzie c5
adasadas pisze:hmmmmm...
A6 AFN to taki wolny samochód, a A4 z tym samym motorem to niby rakieta i wychwalane pod niebiosy Ferrari, czy aby na pewno tak jest?
A6 AFN waży 1455kg! Nie wiem czy A4 avant AFN jest z 50 kg lżejszy!!!
Myślę że to trochę ostudzi krytykę AFN.
Ja go nie chwalę, nie wywyższam bo jest jaki jest. Może za głośny, może nie pali najmniej, ale kółka mu się tak samo kręcą jak w 2.5 i przy okazji nie drenuje portfela. ÂŻeby było śmieszniej ja też mam automat i powiem szczerze że jak na Polskie drogi to jest nawet za szybki.
[ Dodano: 2009-04-23, 23:19 ]
Apropos cen
Postawcie na giełdzie obok siebie 2 porównywalne stanem, wyposażeniem i rokiem produkcji A6. Ciekawe która się szybciej i drożej sprzeda 2.5 czy 1.9?