Na MMI zawsze pokazuje mi 100% akumulatora nawet jak auto nie da rady kręcić. Z oryginału wychodzi Varta 110Ah 520A, ale wsadzony jest Cartechnic 95Ah 800A.
Zakodowałem go na 4F0915105C VA02409130477 jednak nie ma żadnej różnicy we wskazaniach.
Może to być spowodowane tym, że oryginalny 95Ah ma tylko 450A rozruchu i nic z tym nie zrobię?
Stan akumulatora zawsze 100%
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Poczytaj o normach, które określają maksymalny prąd rozruchowy
. Grupa VAG podaje prądy w niemieckiej normie DIN, a zamienniki są w normie EN.
np. 450A DIN = 800A EN
Wydaje mi się, że winny jest sam sterownik akumulatora, który na początku produkcji był wadliwy. Zmień go na nowszy, czyli 4F0915181B i ponownie zakoduj jako 95 Ah.

np. 450A DIN = 800A EN
Wydaje mi się, że winny jest sam sterownik akumulatora, który na początku produkcji był wadliwy. Zmień go na nowszy, czyli 4F0915181B i ponownie zakoduj jako 95 Ah.