Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 100 c4 v6 2.6] poprawne podłączenie kabli zapłon

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
magin_stange
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 06 wrz 2019, 11:51
Lokalizacja: Żary

[Audi 100 c4 v6 2.6] poprawne podłączenie kabli zapłon

Post autor: magin_stange » 09 wrz 2019, 11:06

Witam serdecznie, jest to mój pierwszy temat na tym forum. Jeśli wybrałem zły dział to proszę o przeniesienie. Zwracam się z prośbą do doświadczonych użytkowników gdyż jestem laikiem jeśli chodzi o auta, ale po moich "przygodach" zamierzam się podszkolić w temacie. A więc jakiś czas temu (przedwczoraj) oddałem moje ukochane Audi 100 c4 do mechanika na sprawdzenie dlaczego auto nie odpala za pierwszym razem tylko za 2 lub 3. Po przejechaniu się, mechanik stwierdził że Audi "nie pali na wszystkie Gary" po czym pozmieniał kolejność kabli zapłonowych i przy pierwszym odpaleniu Audi zawarczała niczym traktor po przejściach i nagle "jebudu" nastąpił wybuch przez tłumik w efekcie czego rozerwalo mi katalizator. Po kolejnych próbach, przemianach kabli i mniejszych lub większych wybuchów przez tłumik, stwierdził że "teraz już będzie dobrze", na co odpowiedziałem że nie jest dobrze bo słyszę że ona chodzi inaczej i warczy inaczej, to mechanik stwierdził że tak powinno być bo wcześniej chodziła inaczej bo "miałem pozamieniane kable tak jak nie powinno być" (dodam, że auto na niby niepoprawnym podłączeniu kabli zapłonowych jeździło w dalekie trasy i nie miało żadnego problemu oprócz tego że odpaliło czasami nawet za 4 lub 5 razem gdy jest zimno). Zabrałem auto od niego i postanowiłem poprosić o pomoc na tym forum. Aktualnie auto jeździ i opala za 1 lub 2 razem ale bardzo szarpie na niskich obrotach i nie chce się rozpędzać. W momencie gdy wcisne mocniej gaz niż odrobinę, to auto zamiast przyspieszać zaczyna się dusić i szarpać. Wcześniej gdy chcąc jechać powoli, wrzucałem b