Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Problem z ksenonami, i komunikacja VAG

Elektryka
ODPOWIEDZ
Gutee
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Problem z ksenonami, i komunikacja VAG

Post autor: Gutee » 10 wrz 2019, 16:05

Witam, kupiłem niedawno a6 c5 z 2003 roku, i mam problem z ksenonami, na fisie jest pokazana żółta kontrolka świateł i obok strzaleczki góra i dół, i światła świeca w ziemię, 5m przed maska, dodatkowo nie działa tempomat, navi i otwieranie szyby guzikiem w tylnych prawych drzwiach, zaś guzikiem w przednich drzwiach bez problemu można tylna szybę otworzyć, dodatkowo gdy otwieram te drzwi na włączonym silniku oświetlenie wnętrza miga, próg w tych drzwiach też mogą, a na komputerze nie wyświetla się że drzwi są otwarte, jak Audi jest zgaszona wszystko świeci jak powinno. W drzwiach kierowcy nie działa centralny z kluczyka, podświetlenie progu nie działa, no i na komputerze też nie pokazuje że te drzwi są otwarte. Że jestem totalnie zielony w diagnostykę, pojechałem do czarodzieja miejscowego co takimi sprawami się zajmuje, podpial auto pod komputer i jedynie mógł z silnikiem się połączyć, z modułem komfortu, navi, radiem i ksenonami nie mógł złapać połączenia.

Macie jakieś pomysły? Jestem przerażony co tam się dzieje, czy to jest poważne?

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Darek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 12 wrz 2019, 11:50

Przy xenonach częstą usterką są uszkodzone czujniki poziomu ale może to mieć tez związek z tym że komp nie może się połaczyć ze sterownikiem. Przy tych autach podłączenie kompa jest obowiązkowe przed kupnem a nie po ;) Pozostałe problemy mogę być powiązane ze sobą ale nie muszą. Warto sprawdzić moduł komportu czy czasem do jego puszki nie dostała się woda (jest pod nogami kierowcy).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”