Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

3.0 CDUD TURBO

Silniki wysokoprężne
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 22 sie 2019, 21:01

Lepiej nie wiedzieć :).

yarowsc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1331
Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: yarowsc » 22 sie 2019, 22:18

Slawekm1978 pisze:Witam. jaki jest calkowity koszt wymiany turbiny w aso ?
jak masz za gruby portfel, zadzwoń sam i zapytaj
R1200GS ADV LC

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 23 sie 2019, 09:45

Koledzy jak sie sprawuje wasze turbo w modelu 3.0 TDI? U mnie jest nadzwyczaj głośne. Buczy przy dodawaniu i odejmowaniu gazu. Wydaje mi się że jeśli silnik jest gorący to jest to bardziej słyszalne. Dodam że w kabinie czuć niekiedy zapach nie przepracowanego oleju. <wnerw>
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 23 sie 2019, 21:44

U mnie pracuje normalnie, tzn. nie mam żadnych objawów opisywanych przez Ciebie.

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 31 sie 2019, 09:45

Koledzy, tak jak sobie obiecałem zabieram się za turbo bo strasznie buczy. Zdemontowałem intercooler i od strony turbo jest ładnie sucho i nie ma oznak oleju. Jestem zadowolony że uszczelniacz od turbiny jest jeszcze w dobrym stanie. Liczyłem że będzie tam dużo oleju. Natomiast od strony przepustnicy jest już inaczej. Węże dolotowe są pobryzgane olejem, w wężu na przegięciu jest już niewielka ilość oleju, czujnik doładowania turbo jest zabryzgany olejem. Nie wiem czy to on właśnie nie broił sterowaniem mojego turbo. Diagoza jest taka że mogę tylko usunąć nadmiar całego oleju i ewentualnie wymienić czujnik (03G 906 051E).

Pytanie moje jest takie, skąd się ten olej tam dostaje i czy warto w tym przypadku zablokować-zatkać rurkę zaworu EGR. Sam nie wiem co robić. Olej dostaje się tylko tamtędy.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 31 sie 2019, 10:01

tobi71 pisze:Pytanie moje jest takie, skąd się ten olej tam dostaje
Odma - odpowietrzenie skrzyni korbowej. O ile faktycznie w intercoolerze jest sucho.

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 31 sie 2019, 10:07

Intercooler jest cały suchy.

[ Dodano: 2019-08-31, 10:07 ]
Jak się do tego zabrać, puki jest wszystko na wierzchu. Brak intercoolera, zderzaka oraz węży.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

berater
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 07 wrz 2019, 08:53
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: berater » 10 wrz 2019, 09:46

Ktoś pytał o koszty wymiany turbiny do 3.0 TDI w ASO.
Jako ciekawostkę podam koszt całej usługi (turbo + wymiana) w Niemczech, ze stycznia b.r. (mam kopię faktury)
Uwaga ! siedzicie? - 3700 EURO. :shock:
Aktualnie VW TOUAREG 3.0 TDI tiptronic 2013

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 07 lis 2019, 13:05

Koledzy jak się dostać za pomocą VCDS-a do kontroli turbiny. Chciałbym zrobić nastawy podstawowe i gdzie podglądnąc w jakiej kondycji jest nastawnik turbo i całe to turbo. Auto jedzię, nigdy nie było żadnych błędów lecz im jest bardziej silnik nagrzany to dzwięki z turbiny są bardziej głośne, jest słyszalne wycie. Dodam jeszcze że zauważyłem ostatnio że ubywa oleju i to chyba za dużo.

[ Dodano: 2019-11-07, 13:05 ]
Wyjmował ktoś z kolegów we własnym zakresie turbosprężarkę z modelu CDUC? Zabieram się do tego jak pies do jeża ale gdy spojrzę za turbinę od tyłu to mam wrażenie że jest to niemożliwe.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga