[A6 C6] Prośba o ocenę logów 3.0 233km tip+q słaby dół.
[A6 C6] Prośba o ocenę logów 3.0 233km tip+q słaby dół.
Witam. Jako że na sąsiednich forach nie uzyskałem żadnej odpowiedzi zwracam się do Was drodzy klubowicze.
Powód wykonania logów jest brak mocy z dołu. Sporadycznie P0235 ciśnienie doładowania, nie osiągnięta wartość minimalna.
Dynamiczny:
Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_ZSu1E.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Wmnrd.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_XLB4e.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_8O7z71.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_st43m.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_5E6QEk3.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_1bI6mb.html
Statyczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_2P14pDk.html
Grupa 107: http://vaglogi.pl/log-107_H93m8m.html
Grupa 104: http://vaglogi.pl/log-104_D29LT.html
Grupa 102: http://vaglogi.pl/log-102_5wuTf9T.html
Grupa 077: http://vaglogi.pl/log-077_oS06sQ.html
Grupa 076: http://vaglogi.pl/log-076_3w31g.html
Grupa 075: http://vaglogi.pl/log-075_lDhG07v.html
Grupa 074: http://vaglogi.pl/log-074_O08T3.html
Grupa 073: http://vaglogi.pl/log-073_LrLwD.html
Grupa 072: http://vaglogi.pl/log-072_jeteo.html
Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_5S1Gv4B.html
Grupa 015: http://vaglogi.pl/log-015_YTsd40X.html
Grupa 014: http://vaglogi.pl/log-014_urD8B0.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_dVbE7p.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_q1d44.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_H6zfuf.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_4K1Y4bY.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_J9XQ90.html
Basic settings:
Grupa 055: http://vaglogi.pl/log-055_QJI9tV.html
Grupa 044: http://vaglogi.pl/log-044_77No4nR.html
Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_WyOz105.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_5Tcl17K.html
Co do samych wtryskow wiem co i jak, zaaplikowalem już liqui molly
Czekam na ocenę
Pozdrawiam.
Powód wykonania logów jest brak mocy z dołu. Sporadycznie P0235 ciśnienie doładowania, nie osiągnięta wartość minimalna.
Dynamiczny:
Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_ZSu1E.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Wmnrd.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_XLB4e.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_8O7z71.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_st43m.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_5E6QEk3.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_1bI6mb.html
Statyczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_2P14pDk.html
Grupa 107: http://vaglogi.pl/log-107_H93m8m.html
Grupa 104: http://vaglogi.pl/log-104_D29LT.html
Grupa 102: http://vaglogi.pl/log-102_5wuTf9T.html
Grupa 077: http://vaglogi.pl/log-077_oS06sQ.html
Grupa 076: http://vaglogi.pl/log-076_3w31g.html
Grupa 075: http://vaglogi.pl/log-075_lDhG07v.html
Grupa 074: http://vaglogi.pl/log-074_O08T3.html
Grupa 073: http://vaglogi.pl/log-073_LrLwD.html
Grupa 072: http://vaglogi.pl/log-072_jeteo.html
Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_5S1Gv4B.html
Grupa 015: http://vaglogi.pl/log-015_YTsd40X.html
Grupa 014: http://vaglogi.pl/log-014_urD8B0.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_dVbE7p.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_q1d44.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_H6zfuf.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_4K1Y4bY.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_J9XQ90.html
Basic settings:
Grupa 055: http://vaglogi.pl/log-055_QJI9tV.html
Grupa 044: http://vaglogi.pl/log-044_77No4nR.html
Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_WyOz105.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_5Tcl17K.html
Co do samych wtryskow wiem co i jak, zaaplikowalem już liqui molly
Czekam na ocenę
Pozdrawiam.
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Nieszczelności sprawdzone, była jedną ale bardzo minimalna obecnie już poprawiona. Odrobinę lepiej ale nadal lipa. Nastawnik jest nowy jak i turbo po regeneracji 10 m-cy temu.
Wtryski dostały już diesel spulung dziś trasa 700 km więc sprawdzę po powrocie.
Wczoraj sprawdzałem nastawnik Turboprog-iem i wszystko wskazuje że jest git.
Wtryski dostały już diesel spulung dziś trasa 700 km więc sprawdzę po powrocie.
Wczoraj sprawdzałem nastawnik Turboprog-iem i wszystko wskazuje że jest git.
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Na chwilę obecną turbo zdemontowałem, zawiozłem do znanego mi warsztatu regenerujacego turbiny, gdzie nastawnika został kosmetycznie poprawiony jednak to nie miało wpływu. Zamontowane z powrotem, wykonałem adaptację i nadal bez zmian. Cały układ sprawdzony pod kątem nieszczelności i wszystko dzida. Egr zaslepiłem na próbę i bez zmian. Klapy chodzą leciutko bez haczenia się. Wykonałem również nastawy. Niedługo będę ściągać kolektory w celu kosmetycznego czyszczenia. Dpf wypalony profilaktycznie. Mapa zczytana w celu sprawdzenia czy nie była modyfikowana, oryginał.
Jeszcze jakieś sugestie ?
[ Dodano: 2019-08-24, 21:27 ]
Dodam iż jadąc na "manualu" od jedynki i nie pozwalam by obroty spadły poniżej 3000 rpm jedzie jak należy.
Jeszcze jakieś sugestie ?
[ Dodano: 2019-08-24, 21:27 ]
Dodam iż jadąc na "manualu" od jedynki i nie pozwalam by obroty spadły poniżej 3000 rpm jedzie jak należy.
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
konradkry77, przeglądając wartości nie zauważyłem odchylka temp, niemniej jednak jutro sprawdzę dokładnie. Gwałcąc sobie mózg co jeszcze może boleć moją 3litrowke myslę sobie o klapie przy chłodniczce spali, ponieważ oską wydobywają się spaliny ale nie ma tragedii. Będę zamawiać inną i wymieniać. Co do pdf sprawdzę, choć z doświadczenia codziennej walki z różnymi gratami nie powinien zamulać ale kto wie jak nie sprawdzę to się nie dowiem. Zamierzam jeszcze podmienić czujnik ciśnienia doładowania, spotkałem się z przypadkiem takowym co po wymianie pomimo dobrych wskazań to on robił bałagan.
[ Dodano: 2019-08-25, 21:32 ]
Chodzi mi po głowie wywalenie wszystkich wtryskow i zawiezienie do sprawdzenia( uprzedzam , iż wiem o braku naprawy piezoelektryków)
[ Dodano: 2019-08-25, 21:32 ]
Chodzi mi po głowie wywalenie wszystkich wtryskow i zawiezienie do sprawdzenia( uprzedzam , iż wiem o braku naprawy piezoelektryków)
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Chlodniczke olej to nie ona,
Pamiętaj by było ciśnienie muis być energia, jak dławi na wydechu to nie ma czym rozpędzić turo a tym samym mapa dymu tnie dawkę i tak w kółko. Jeszcze przychodzi mi bandycki pomysł. Zdejmij cięgno serwomechanizmu z turbo i ręcznie podciągnij na max doładowanie i zobacz czy będzie moc z dołu.
Tylko nie paluj do odcinki
Pamiętaj by było ciśnienie muis być energia, jak dławi na wydechu to nie ma czym rozpędzić turo a tym samym mapa dymu tnie dawkę i tak w kółko. Jeszcze przychodzi mi bandycki pomysł. Zdejmij cięgno serwomechanizmu z turbo i ręcznie podciągnij na max doładowanie i zobacz czy będzie moc z dołu.
Tylko nie paluj do odcinki
Panie już tak robiłem, nie Ty jeden masz takowe pomysły efekt jest taki, auto nie jedzie i ż automatu przychodzi błąd nastawnika..
Na chwilę obecną chwilowo walka z mocą wstrzymana, ponieważ bixy zdemontowalem i zawiozłem do regeneracji. Noc była zbyt ciemna korzystając z okazji zrzuconego zderzaka wymiana osuszacza klimy od tak profilaktycznie. Jak tylko wrócę do tematu nierównej walki z mocą zdam relację.
Pozdro
Na chwilę obecną chwilowo walka z mocą wstrzymana, ponieważ bixy zdemontowalem i zawiozłem do regeneracji. Noc była zbyt ciemna korzystając z okazji zrzuconego zderzaka wymiana osuszacza klimy od tak profilaktycznie. Jak tylko wrócę do tematu nierównej walki z mocą zdam relację.
Pozdro
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
gumiss64 pisze:Panie już tak robiłem, nie Ty jeden masz takowe pomysły efekt jest taki, auto nie jedzie i ż automatu przychodzi błąd nastawnika..
Na chwilę obecną chwilowo walka z mocą wstrzymana, ponieważ bixy zdemontowalem i zawiozłem do regeneracji. Noc była zbyt ciemna korzystając z okazji zrzuconego zderzaka wymiana osuszacza klimy od tak profilaktycznie. Jak tylko wrócę do tematu nierównej walki z mocą zdam relację.
Pozdro
Nie rozumiem oczekujesz pomocy a tu taki sarkazm.
Spokojnie, nic złego nie miałem na myśli. Dziękuję również za zainteresowanie tematem. Nie ukrywam iż jestem nieco rozgoryczony przez to auto. Jutro odsunę wydech od turbiny i przyjadę się. Mając zdemotowany zderzak przejrzałem się całemu dolotowi i nie zauważyłem nieszczelności wszystkie węże jak i coolery całe.konradkry77 pisze:Nie rozumiem oczekujesz pomocy a tu taki sarkazm.
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga