3.0 tfsi pobiera plyn chłodniczy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
W sumie to znalazlem nawet za 172zl brutto hella🙂no to chyba zamowie bagnet zanim zmienie olej bo juz dzisiaj zamowilem i zeby pozniej specjslnie oleju nie spuszczac🙂dzieki wielkie za pomoc🙂
[ Dodano: 2019-08-18, 19:14 ]
Ok zamowiony bagnet🙂jak bys mogl mi na priv wyslac jak to ustawic🙂
[ Dodano: 2019-08-18, 19:14 ]
Ok zamowiony bagnet🙂jak bys mogl mi na priv wyslac jak to ustawic🙂
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Ok dzieki bardzo mat1324, 🙂
[ Dodano: 2019-08-21, 14:52 ]
Doszedl bagnet🙂pierwsze pytanie,moze troche glupie ale ten "splawik" na bagnecie do ustawiania wysokosci to dolna czescia ma byc na 132?😜autem pare km po miescie dzisiaj zrobilem,postalo z 4 godziny i podjechalem tylko do paczkomatu po bagnet wiec jakis 1km lacznie. Odczekalem 10 minut i wynik na bagnecie prawie 4. Zapewne olej nie rozgrzany i dluzej bedzie splywal wiec sprawdze rano. MMI natomiast pokazywalo minimum. Slaby dostep troche do wjescia na bagnet. Mozna sie latwo oparzyc o silnik.
[ Dodano: 2019-08-21, 14:52 ]
Doszedl bagnet🙂pierwsze pytanie,moze troche glupie ale ten "splawik" na bagnecie do ustawiania wysokosci to dolna czescia ma byc na 132?😜autem pare km po miescie dzisiaj zrobilem,postalo z 4 godziny i podjechalem tylko do paczkomatu po bagnet wiec jakis 1km lacznie. Odczekalem 10 minut i wynik na bagnecie prawie 4. Zapewne olej nie rozgrzany i dluzej bedzie splywal wiec sprawdze rano. MMI natomiast pokazywalo minimum. Slaby dostep troche do wjescia na bagnet. Mozna sie latwo oparzyc o silnik.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
No to ja ustawilem ta plaska czescia na 132. Dzieki za podpowiedz,rano przestawie i zmierze🙂
[ Dodano: 2019-08-22, 06:36 ]
Dziwne bo rano pokazalo ponizej min. Jak to mozliwe skoro do rana zdazyl splynac olej do miski?przestawilem ten splawik tak jak powinien byc ale on nie ma takiej grubosci zeby az o tyle spadlo na bagnecie. Sprawdze na cieplym silniku jeszcze.
[ Dodano: 2019-08-22, 10:28 ]
Zagadka rozwiazana dlaczego tak malo pokazywal. Matol ktory skladal bagnet odwrotnie zamontowal ten splawik. Ta czesc wyprofilowana powinna byc zwrocona w kierunku wzrostu skali a byla odwrotnie. Przelozylem splawik i teraz pokazuje tak jak na mmi czyli po rozgrzaniu na bagnecie pokazuje 6 a na mmi prawie polowe.
[ Dodano: 2019-08-22, 06:36 ]
Dziwne bo rano pokazalo ponizej min. Jak to mozliwe skoro do rana zdazyl splynac olej do miski?przestawilem ten splawik tak jak powinien byc ale on nie ma takiej grubosci zeby az o tyle spadlo na bagnecie. Sprawdze na cieplym silniku jeszcze.
[ Dodano: 2019-08-22, 10:28 ]
Zagadka rozwiazana dlaczego tak malo pokazywal. Matol ktory skladal bagnet odwrotnie zamontowal ten splawik. Ta czesc wyprofilowana powinna byc zwrocona w kierunku wzrostu skali a byla odwrotnie. Przelozylem splawik i teraz pokazuje tak jak na mmi czyli po rozgrzaniu na bagnecie pokazuje 6 a na mmi prawie polowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Już mu wybaczyłem ale byłem gotowy obrazić się na ryż za ten numer😜
[ Dodano: 2019-08-27, 10:08 ]
Olej zmieniony. Bagnet chyba kupie z serwisu bo ciezko na nim odczytac dokladnir pomiar. Nie ma jednego sladu na bagnecie tylko kilka przerywanych. Zauwazylem tez,ze nim wiecej oleju to czujnik lepiej reaguje. Jak bylo go malo to po zgaszeniu silnika dlugo trzeba bylo czekac zeby skala sie ruszyla natomiast teraz jak zalalem na max to po zgaszeniu doslownie moment i skala rosnie. Olej jaki wlalem to Ravenol VMP 5w30 USVO. Prawdziwy syntetyk na bazie PAO, wskaznik odparowalnosci Noack o wiele mniejszy od innych olejów wiec powinno go o wiele mniej ubywac. Dam znac czy faktycznie tak jest i czy warty jest dzieki temu zainteresowaniu sie nim.
[ Dodano: 2019-10-02, 11:05 ]
Panowie,dalej ubywa olej. Moze odrobine mniej ale ubywa. Na 1300km ubyło prawie pol litra. Silnik od dolu i gory ogladniety dokladnie i jest suchy. Auto nie kopci na niebiesko ani na inny kolor. Rano lub w deszczowa pogode pary troche z wydechu leci. Pytanie gdzie moze ten olej pozerac?uszczelka pod glowica chyba odpada bo plynu chlodniczego nie łyka. Co moglo byc zle podlaczone przy zakladaniu nowej odmy i kompresora?jest cos co moglo przy zlym montazu spowodowac ze gdzies ten olej ubywa?jak pisalem wczesniej, jedna z rurek nie chciala sie zapiac, "kliknac". Nie pamietam juz ktora ale chyba byla karbowana. Nie ta idaca od gory do obu glowic tylko gdzies pod kompresorem. Ma ktos jakis pomysl?kompresor i tak bedzie trzeba znowu zdjac bo wydaje mi sie,ze zgraly sie w czasie te ubytkinoleju i wymiana odmy.
[ Dodano: 2019-10-02, 15:05 ]
Jakiś trop znalazłem. Za silnikiem patrzac od gory jest plama na skrzyni od gory,nie jest to na zadnym laczeniu. Moglem zdjecie zrobic. Zeby dokladniej zobaczyc trzeba by kompresor zdjac bo troche przeszkadza i nie widac jak daleko w strone silnika ta plama idzie. Co tam moglo z tylu silnika sie zmeczyc?
[ Dodano: 2019-08-27, 10:08 ]
Olej zmieniony. Bagnet chyba kupie z serwisu bo ciezko na nim odczytac dokladnir pomiar. Nie ma jednego sladu na bagnecie tylko kilka przerywanych. Zauwazylem tez,ze nim wiecej oleju to czujnik lepiej reaguje. Jak bylo go malo to po zgaszeniu silnika dlugo trzeba bylo czekac zeby skala sie ruszyla natomiast teraz jak zalalem na max to po zgaszeniu doslownie moment i skala rosnie. Olej jaki wlalem to Ravenol VMP 5w30 USVO. Prawdziwy syntetyk na bazie PAO, wskaznik odparowalnosci Noack o wiele mniejszy od innych olejów wiec powinno go o wiele mniej ubywac. Dam znac czy faktycznie tak jest i czy warty jest dzieki temu zainteresowaniu sie nim.
[ Dodano: 2019-10-02, 11:05 ]
Panowie,dalej ubywa olej. Moze odrobine mniej ale ubywa. Na 1300km ubyło prawie pol litra. Silnik od dolu i gory ogladniety dokladnie i jest suchy. Auto nie kopci na niebiesko ani na inny kolor. Rano lub w deszczowa pogode pary troche z wydechu leci. Pytanie gdzie moze ten olej pozerac?uszczelka pod glowica chyba odpada bo plynu chlodniczego nie łyka. Co moglo byc zle podlaczone przy zakladaniu nowej odmy i kompresora?jest cos co moglo przy zlym montazu spowodowac ze gdzies ten olej ubywa?jak pisalem wczesniej, jedna z rurek nie chciala sie zapiac, "kliknac". Nie pamietam juz ktora ale chyba byla karbowana. Nie ta idaca od gory do obu glowic tylko gdzies pod kompresorem. Ma ktos jakis pomysl?kompresor i tak bedzie trzeba znowu zdjac bo wydaje mi sie,ze zgraly sie w czasie te ubytkinoleju i wymiana odmy.
[ Dodano: 2019-10-02, 15:05 ]
Jakiś trop znalazłem. Za silnikiem patrzac od gory jest plama na skrzyni od gory,nie jest to na zadnym laczeniu. Moglem zdjecie zrobic. Zeby dokladniej zobaczyc trzeba by kompresor zdjac bo troche przeszkadza i nie widac jak daleko w strone silnika ta plama idzie. Co tam moglo z tylu silnika sie zmeczyc?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga