Hak holowniczy avant / sedan różnice
montaż haka
Witam, mam takie pytanie..totalnie sie nie znam, wiec musze zapytac
otoz przygotowuje sie do sprzedazy swojej a6 c7 3.0 2012, potencjalny kupujacy chce ciagnac przyczepe kempingowa, sek w tym, ze fabrycznie hak nie jest zamontowany. wiec zadzwonilem do aso audi i powiedziano mi, ze jest mozliwe "zainstalowac" hak tylko oczywiscie trzeba kupic jak to okreslil caly zestaw razem z wiazka a potem to zakodowac i ta przyjemnosc ma kosztowac 12tys i teraz mam takie pytania:
1. zawsze myslalem, ze jak fabrycznie nie jest montowany hak to pozniej nie mozna go dolozyc, bo fabrycznie cos tam jest wzmocnione dodatkowo,wiec pytanie czy jest to bezpieczne zamontowac taki hak poza fabryka
2. otoz na alledrogo i w innych miejscach widze, ze mozna kupic za ok 2tys caly zestaw oryginalny do mojej a6, czy to faktycznie tyle kosztuje i jest bezpieczne
3. znalazlem rowniez mnostwo firm/ warsztatow, ktore montuja takie zestawy hak + co tam jeszcze jest potrzebne i odpowiednio to koduja w systemie, czy to faktycznie tak jest?
pytam,, bo kupujacy jak sie dowiedzial o cenie montazu haka to zaksztusil sie i zasugerowal podzial kosztow. jednak jesli jednak montaz takiego haka poza fabryka to bezpieczna sprawa to ten rzeczywisty koszt wydaje sie byc nizszy zalatwiajac to poza aso audi (co oczywiscie nie jest zadna nowoscia)
moj brak wiedzy wynika z faktu, ze pierwszy raz sprzedaje audi, kupilem drugie,wiec bez sensu trzymac a6tke, by sluzyla mi wylacznie do podwozki na lotniskowy parking i spowrotem(zona nazywa a6 teraz lotniskowcem )
bede wdzieczny za pomoc
otoz przygotowuje sie do sprzedazy swojej a6 c7 3.0 2012, potencjalny kupujacy chce ciagnac przyczepe kempingowa, sek w tym, ze fabrycznie hak nie jest zamontowany. wiec zadzwonilem do aso audi i powiedziano mi, ze jest mozliwe "zainstalowac" hak tylko oczywiscie trzeba kupic jak to okreslil caly zestaw razem z wiazka a potem to zakodowac i ta przyjemnosc ma kosztowac 12tys i teraz mam takie pytania:
1. zawsze myslalem, ze jak fabrycznie nie jest montowany hak to pozniej nie mozna go dolozyc, bo fabrycznie cos tam jest wzmocnione dodatkowo,wiec pytanie czy jest to bezpieczne zamontowac taki hak poza fabryka
2. otoz na alledrogo i w innych miejscach widze, ze mozna kupic za ok 2tys caly zestaw oryginalny do mojej a6, czy to faktycznie tyle kosztuje i jest bezpieczne
3. znalazlem rowniez mnostwo firm/ warsztatow, ktore montuja takie zestawy hak + co tam jeszcze jest potrzebne i odpowiednio to koduja w systemie, czy to faktycznie tak jest?
pytam,, bo kupujacy jak sie dowiedzial o cenie montazu haka to zaksztusil sie i zasugerowal podzial kosztow. jednak jesli jednak montaz takiego haka poza fabryka to bezpieczna sprawa to ten rzeczywisty koszt wydaje sie byc nizszy zalatwiajac to poza aso audi (co oczywiscie nie jest zadna nowoscia)
moj brak wiedzy wynika z faktu, ze pierwszy raz sprzedaje audi, kupilem drugie,wiec bez sensu trzymac a6tke, by sluzyla mi wylacznie do podwozki na lotniskowy parking i spowrotem(zona nazywa a6 teraz lotniskowcem )
bede wdzieczny za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 333
- Rejestracja: 17 cze 2015, 07:06
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LIMANOWA
Wszystko da się zamontować i zakodować jak w oryginale!!!
jestem po montażu Haka w a6 c7 avant. montaż to na spokojnego 1 dzień. Na szybkiego jak kupisz graty, to maxxxxx 2500 + oczywiśćie montaż i kodowanie. Im więcej systemów wspomagających (acc, kamera itp) trudniejsze kodowanie, ale do ogarnięcia. Polecam zakupić śruby w ASO ok 150 zł komplet 4szt
jestem po montażu Haka w a6 c7 avant. montaż to na spokojnego 1 dzień. Na szybkiego jak kupisz graty, to maxxxxx 2500 + oczywiśćie montaż i kodowanie. Im więcej systemów wspomagających (acc, kamera itp) trudniejsze kodowanie, ale do ogarnięcia. Polecam zakupić śruby w ASO ok 150 zł komplet 4szt
WYKONANE MODY:
1)BOSE
2) OGRZEWANIE POSTOJOWE
3) SIDE ASSIST
4) LINE ASSIST
5) ACC
6) KAMERA COFANIA
7) PEŁNE QQ2
8) TUNER TV DVBT
9) SOFT CLOSE
10) HUD
11) NIGHT VISION
12) HaK ORIS
13) Wymiana oświetlenia wewnętrznego, na pełen LED
PLANY
1) PNEUMATYKA
1)BOSE
2) OGRZEWANIE POSTOJOWE
3) SIDE ASSIST
4) LINE ASSIST
5) ACC
6) KAMERA COFANIA
7) PEŁNE QQ2
8) TUNER TV DVBT
9) SOFT CLOSE
10) HUD
11) NIGHT VISION
12) HaK ORIS
13) Wymiana oświetlenia wewnętrznego, na pełen LED
PLANY
1) PNEUMATYKA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 238
- Rejestracja: 15 paź 2016, 20:51
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polkowice
W Audi jest tak, że auto wyposażone posiada bardziej wydajny układ chłodzenia oraz dwa wentylatory. Żeby założyć hak po bożemu, to powinno się przerobić układ chłodzenia. Przeróbka zapewne nie będzie potrzebna przy ciąganiu lekkich przyczep, ale ja ktoś podepnie dwutonową lawetę i będzie się jechać w trasie po autostradzie w upalny dzień, to się silnik będzie przegrzewać.
- Łukasz_1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 125
- Rejestracja: 02 sie 2018, 17:19
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Cookstown
Re: Hak holowniczy avant / sedan różnice
u mnie też jest przygotowane pod montaż haka i ma w tylnym nadkolu puste złącza pod hak
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga