Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Kąt wtryski na biegu jałowym silnik BMK

Silniki wysokoprężne
konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Kąt wtryski na biegu jałowym silnik BMK

Post autor: konradkry77 » 07 sie 2019, 19:44

Hej, z uwagi ze mam wersję vcds-a 12 nie mam opisanych parametrów w systemie dla mojego silnika.
proszę powiedzcie jakie są wartości poprawne kąta wtryski (blok 04 ) dla tego silnika, u mnie jest -7 i wydaje mi sie ze za bogato.
Kolejne pytanie z tych trudniejszych, czy jest możliwość regulacji tego kąta tak jak ma to miejsce w PD lub VP ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 sie 2019, 19:50

Masz pompę CR, więc nie ma co regulować :).

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 07 sie 2019, 20:20

Ok, to jakie wartości są poprawne ?
Dodatkowo jak się rozjeżdża ? To co z tym robić ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 sie 2019, 20:22

W CR ważne są korekty czasowe wtrysków.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 07 sie 2019, 20:39

Korekty korektami, a początek kąta wtrysku jest kluczowy w poprawnym działaniu silnika. Jest to kat przy którym idzie główna dawka paliwa.
Podejrzewam że będzie zależał od poprawności złożonego rozrządu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja