[APU 1.8 150 KM] Zawor DV 034145710B czy mozna byc inny
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[APU 1.8 150 KM] Zawor DV 034145710B czy mozna byc inny
Witam, mam pytanie, czy zawor o tym numerze moge zastapic innym? Generalnie roznia sie literkami na koncu A B lub C czym to sie rozni i czy moge uzyc do siebie z literka A lub C zamiast B. Auto z profilu a numer dc jest w temacie. Prosze o szybka odpowiedz bo zamowilem z literka B ale wlasnie dzwonil sklep ze nie ma u moze mi wyslac z literka A. Dla nich nie ma roznicy.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Oki doki, czylu srednice wezy beda takie same. Jeszcze takie pytanko kontrolne
waz od podcisnienia. Oplot jest skruszaly na co najlepiej go zmienic? Te z allegro niebieskie lub czerwone dadza rade czy szukac czegos inteligetniejszego? Mialem w lodzi fajny sklep ale go zamkneli, tam cos bym sie dowiedzial a tak to kicha.

Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Oki doki.
[ Dodano: 2019-08-03, 11:16 ]
Temat wraca... wydaje mi się, że mam gdzieś nieszczelność i chcę wymienić wszystkie węże. powoli zbiera się komplet ale przy okazji jak sprawdzić dwa zaworki
ten z tego tematu i DV który jest trochę wyżej. oba mam już od jakiegoś czasu na zamiennikach i przy okazji bym je sprawdził, gdzie dmuchnąć jak ma wyglądać przepływ powietrza itd?
[ Dodano: 2019-08-03, 11:16 ]
Temat wraca... wydaje mi się, że mam gdzieś nieszczelność i chcę wymienić wszystkie węże. powoli zbiera się komplet ale przy okazji jak sprawdzić dwa zaworki
ten z tego tematu i DV który jest trochę wyżej. oba mam już od jakiegoś czasu na zamiennikach i przy okazji bym je sprawdził, gdzie dmuchnąć jak ma wyglądać przepływ powietrza itd?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ja na szczęście SAI nie mam ale i tak wedłóg logów jest jakaś nieszczelność to powoli powoli trzeba eliminować wszystko. a jak wymienie coś na nowe to na pewno nie pójdzie na marne.
Wracając do pytania jeak te zaworki sprawdzić.?
Dla czego poliftowe części z 1.8t są dużo tańsze niż przed liftem? apu a awt moc ta sama różnią się ilością czujników a zaworki 35zł po lifcie a przez 130zł... pasować pasują bo sam mam ten co bendzji, polecał i działa tylko czy mają te same ciśnienia?
Wracając do pytania jeak te zaworki sprawdzić.?
Dla czego poliftowe części z 1.8t są dużo tańsze niż przed liftem? apu a awt moc ta sama różnią się ilością czujników a zaworki 35zł po lifcie a przez 130zł... pasować pasują bo sam mam ten co bendzji, polecał i działa tylko czy mają te same ciśnienia?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- Doc
- Administrator
- Posty: 2929
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
zarzyk, zaworki odpowietrzające, podciśnienia, odmy, pierdodmy
muszą być serio oryginalne. Uwierz mi jak nie topran to pierdopran
Chińskie czy Tajwańskie z tworzywa sztucznego, sprężynowego etc. Naprawdę dostawałem i sprawdzałem, dmuchałem. Ależ różnica. No i ... "Tajwan" rozwali się max 2 lata. najczęściej rok. Jeśli jest ciężko aby kupić w sklepie / internecie lub mając mniej pieniążków, to szukaj i kupuj działające, używane, oryginalne.


2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
okej, jakość też ma znaczenie ale dv to wiadomix, sprężynka z membranką, jak nie puszcza powietrza dmuchając w niego to ok jak sprawdzić ten niżej z tym malutkim wyjściem do kolektora?
Co miesiąc zawór można kupić oryginalny. teraz czy kupować poliftowy czy przed? bo tu też nawet z ASO różnica w cenie masakryczna.
Co miesiąc zawór można kupić oryginalny. teraz czy kupować poliftowy czy przed? bo tu też nawet z ASO różnica w cenie masakryczna.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a