Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
januszzaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 01 cze 2019, 16:11
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: januszzaudi » 01 cze 2019, 17:58

Błędów nie ma. Powietrze dobrze dostaje. Podczas jazdy nie kopci, jedynie na postoju obojętnie czy N czy D to chmurka jest za mną, ale podczas jazdy odczuwalny jest spadek mocy. Logi jakieś porobić?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 02 cze 2019, 11:39

Zrób logi z 11,10,8
Jakie trasy robisz ? Długie krótkie ??

januszzaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 01 cze 2019, 16:11
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: januszzaudi » 02 cze 2019, 22:41

Logi 11,10,8:
https://log.malonetuning.com/chart/257265

Dziennie robię około 90km z prędkościami w okolicach 160/170 no i po mieście dużo śmigam.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 03 cze 2019, 15:56

to co pokazałeś trudno nazwać logami
po pierwsze kazdy kanał osobno
po drugie but od 1500 do 4 tyś na 3 biegu

Awatar użytkownika
polok777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 mar 2014, 22:11
Imię: Patryk
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Istebna

Post autor: polok777 » 03 sie 2019, 20:13

Czołem klubowicze,

proszę o ocenę logów poniższych grup.
Wczoraj przy porannym podpaleniu auta strasznie śmierdziało spalinami na ciepłym objaw ustał niemniej jednak trochę mnie to zaniepokoiło.
DPF na miejscu i działa raczej prawidłowo.


Grupa 013
0.00 mg/suw Dawka paliwa
0.24 mg/suw Dawka paliwa
-0.75 mg/suw Dawka paliwa

Grupa 014
0.47 mg/suw Dawka paliwa
0.28 mg/suw Dawka paliwa
-0.38 mg/suw Dawka paliwa


Grupa 072
6.0 ms Korekcja czasu
-5.0 ms Korekcja czasu
5.0 ms Korekcja czasu


Grupa 073
7.0 ms Korekcja czasu
7.0 ms Korekcja czasu
-10.0 ms Korekcja czasu


Grupa 074
14.0 ms Korekcja czasu
1.0 ms Korekcja czasu
13.0 ms Korekcja czasu


Grupa 075
15.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu
13.0 ms Korekcja czasu

Grupa 076
19.0 ms Korekcja czasu
5.0 ms Korekcja czasu
15.0 ms Korekcja czasu

Grupa 077
-8.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
1.0 ms Korekcja czasu


Od zakupu auta systematycznie dolewam oleju 2T jako dodatek do paliwa znajomy mechanik zaraz po zakupie sprawdzał powyższe parametry i mówił że dwa wtryski pracują na granicy. Natomiast 2 miesiace temu przy małym przeglądzie parametry na tych dwóch wtryskach poprawiły sie podobno. Zakupiłem niedawno VCDS'a i nie wiem na co zwracać uwagę więc proszę o pomoc.
Z góry dzieki.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 03 sie 2019, 21:04

Jest dobrze.

Awatar użytkownika
polok777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 mar 2014, 22:11
Imię: Patryk
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Istebna

Post autor: polok777 » 04 sie 2019, 15:49

Dzięki. A na co zwracać uwagę w podanych wartościach ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 04 sie 2019, 15:55

Aby nie przekraczały +/- 20 ms :).

matekro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:36
Lokalizacja: Perzów

Post autor: matekro » 17 sie 2019, 08:35

Panowie, diagnostyka wykazała że 2 i 3 wtrysk do wymiany. Wtryskiwacze zostały wymienione, a problem pozostał auto wciąż nie pracuje równo. Diagnostyka komputerowa wykazała takie same dane na 2 i 3 cylindrze jak przed wymianą. Identyczne dosłownie. Wtryskiwacze należy zakodowac czy problem może być gdzie indziej?
Z góry dzięki za podpowiedzi

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 17 sie 2019, 09:02

Zakoduj dwa nowe, a potem wyłącz i włącz zapłon, aby zmiana była widoczna. Dopiero wtedy korekty wyzerują się.

matekro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:36
Lokalizacja: Perzów

Post autor: matekro » 17 sie 2019, 09:50

Pytanie czy to coś zmieni w pracy silnika? Robiłem też regenerację dpf też należy to wykasować w komputerze?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 17 sie 2019, 13:07

Po udanej regeneracji musi pojawić się zero w polu 104.4. Nic więcej się nie robi.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 18 sie 2019, 07:43

matekro pisze:Panowie, diagnostyka wykazała że 2 i 3 wtrysk do wymiany. Wtryskiwacze zostały wymienione, a problem pozostał auto wciąż nie pracuje równo. Diagnostyka komputerowa wykazała takie same dane na 2 i 3 cylindrze jak przed wymianą. Identyczne dosłownie. Wtryskiwacze należy zakodowac czy problem może być gdzie indziej?
Z góry dzięki za podpowiedzi
Gdzie wymieniales wtryski ??

matekro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:36
Lokalizacja: Perzów

Post autor: matekro » 19 sie 2019, 11:49

Wymieniał mechanik, po podpieciu komputera stwierdził że drugi i trzeci do wymiany, więc wymienił. Mówi że nie trzeba nic programować, a auto dalej dziwnie pracuje.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 19 sie 2019, 18:39

W takim razie zakoduj te dwa i zobaczysz, że silnik będzie inaczej pracował :).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga