[A6 C6] Jak wyłączyć system kontroli ciśnienia w oponach?
Udało się
Dla potomnych i mniej doświadczonych (takich jak ja) opiszę co pozwoliło wyłączyć czujnik kontroli ciśnienia w moim C6.
1.Vcds-em - [07] Control Head
- Channel 001 - Installation List I (MMI Funnctionality)
- od sumy odjołem 16 ….test i save
2.Vcds-es - [19] Can Gateway
- Instalation list
- odznaczyłem [65]Tire Presure
3. MMI - dodatkowe menu - (setup + car 5 sekund)
- ust.diagnostyczne
- Car Menus Maske
- odznaczamy Reifen
- restart MMI (setup +potwierdzenie+ górny prawy)
U innych wykodowanie z tych 3 miejsc i wyjęcie bezpiecznika pomogło, u mnie niestety nie, błąd wywalał nadal! Pomogło dopiero wykodowanie w [17].
4.Vcds-em - [17] Instruments
- Kodowanie
- odjąć 16 od 4 cyfr od lewej (u mnie było 2097043 zrobiłem 2081043)
5. wyjć bezpiecznik od sterownika (z prawej strony nr 3/ 5A) -wyjołem na koĂącu, ale nie wiem czy kolejność ww działaĂą ma znaczenie.
I teraz mam miłą ciszę przy odpalaniu


Dla potomnych i mniej doświadczonych (takich jak ja) opiszę co pozwoliło wyłączyć czujnik kontroli ciśnienia w moim C6.
1.Vcds-em - [07] Control Head
- Channel 001 - Installation List I (MMI Funnctionality)
- od sumy odjołem 16 ….test i save
2.Vcds-es - [19] Can Gateway
- Instalation list
- odznaczyłem [65]Tire Presure
3. MMI - dodatkowe menu - (setup + car 5 sekund)
- ust.diagnostyczne
- Car Menus Maske
- odznaczamy Reifen
- restart MMI (setup +potwierdzenie+ górny prawy)
U innych wykodowanie z tych 3 miejsc i wyjęcie bezpiecznika pomogło, u mnie niestety nie, błąd wywalał nadal! Pomogło dopiero wykodowanie w [17].
4.Vcds-em - [17] Instruments
- Kodowanie
- odjąć 16 od 4 cyfr od lewej (u mnie było 2097043 zrobiłem 2081043)
5. wyjć bezpiecznik od sterownika (z prawej strony nr 3/ 5A) -wyjołem na koĂącu, ale nie wiem czy kolejność ww działaĂą ma znaczenie.
I teraz mam miłą ciszę przy odpalaniu

Jakich kabli interfejsu używacie do tych modyfikacji? Też chciałbym wyłączyć u siebie TPMS i potrzebuję kabelka do laptopa żeby się podłączyć. Oczywiście nie chciałbym wydać na to fortuny 
I czy kabel Vag obsłuży takie czynności, czy tylko vcds?

I czy kabel Vag obsłuży takie czynności, czy tylko vcds?
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2014, 10:00 przez SBK00pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi S-Line Black USA
Koledzy czy ktoś się orientuje czy jak wyczerpuję się bateria w czujniku ciśnienia to odrazu przestają działać wszystkie ? ostatnio auto mi postało około 2 tyg , wsiadam odpalam i po chwili jazdy wyskoczył ten durny komunikat
! Czujniki nie działają dodam ze udało mi się je zresetować w mmi i zadziałały na chwile ale znowu nie działają
czy to oznacza ze padły baterię we wszystkich na raz ?


Podbiję temat. Skąd można wziąć numer części czujników ciśnienia do c6? Czasem widzę koledzy wrzucacie fajne screeny z czegoś podobnego do manuali.
Dodano:
Znalazłem już informację, że jest to etka i można przeglądać numery części w wersji online:
http://www.vagcat.com/epc/
Posiadam a6 c6 z 2008 ale nie mam możliwości wybrania tam tego rocznika. Patrząc na rocznik 2005 tutaj:
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6Q/20 ... 7/4296595/
wygląda na to, że numer tej części to 4F0907275(A), zgadza się?
Widziałem w serwisie aukcyjnym że te czujniki mają różne końcówki a najwięcej końcowkę B: 4F0907275B. Czy mogę użyć dowolnego z nich dopóki mają te same numery (a litera na końcu sięróżni)? Dodam że zarówno B jak i D nadają na tych samych częstotliwościach (433, zaobserwowałem to na zdjęciach różnych czujników). Czy to nie jest tak że końcówka A była dla roczników do 2007, potem końcówka B dla roczników 2007 do 2010 i od 2010 końcówka D?
Dzięki
Dodano:
Znalazłem już informację, że jest to etka i można przeglądać numery części w wersji online:
http://www.vagcat.com/epc/
Posiadam a6 c6 z 2008 ale nie mam możliwości wybrania tam tego rocznika. Patrząc na rocznik 2005 tutaj:
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6Q/20 ... 7/4296595/
wygląda na to, że numer tej części to 4F0907275(A), zgadza się?
Widziałem w serwisie aukcyjnym że te czujniki mają różne końcówki a najwięcej końcowkę B: 4F0907275B. Czy mogę użyć dowolnego z nich dopóki mają te same numery (a litera na końcu sięróżni)? Dodam że zarówno B jak i D nadają na tych samych częstotliwościach (433, zaobserwowałem to na zdjęciach różnych czujników). Czy to nie jest tak że końcówka A była dla roczników do 2007, potem końcówka B dla roczników 2007 do 2010 i od 2010 końcówka D?
Dzięki
Jaceny, dzięki za podpowiedź.
Czyli kupując używany może się okazać że mam od razu baterię do wymiany, prawda? Czy taką baterię spokojnie wymienię sam czy muszę się gdzieś udać?
Patrząc na czujniki w serwisie aukcyjnym mogę kupić zamiennik za 200 zł nowy. Co sądzicie o takim podejściu? Lepiej używane i wymiana baterii czy nówka zamiennik?
*Na jednej aukcji widziałem informację że 4F0907275D (zamiennik) dla wersji od 2010 a moja to 2008. W takiej sytuacji moje c6 może tego nie obsłużyć, prawda?
Czyli kupując używany może się okazać że mam od razu baterię do wymiany, prawda? Czy taką baterię spokojnie wymienię sam czy muszę się gdzieś udać?
Patrząc na czujniki w serwisie aukcyjnym mogę kupić zamiennik za 200 zł nowy. Co sądzicie o takim podejściu? Lepiej używane i wymiana baterii czy nówka zamiennik?
*Na jednej aukcji widziałem informację że 4F0907275D (zamiennik) dla wersji od 2010 a moja to 2008. W takiej sytuacji moje c6 może tego nie obsłużyć, prawda?
- Adxs
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
Mam jeden problem, świeci sie czujnik, próbuje VCDSEM, probuje OCF w VCP ktory ma opcje dezaktywacji czujnika ciśnienia w oponach. Też kicha 
Niestety ale nie widzę u siebie pozycji 07 - Control head od MMI, a dziwne bo jest MMI 2G...

Niestety ale nie widzę u siebie pozycji 07 - Control head od MMI, a dziwne bo jest MMI 2G...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.