Witam
Mam problem z turbodoladowaniem czasami wpada w tryb serwisowy.
EGR zaslepiony, zawory n18 z n75 podmienione szczelność ukladu sprawdzona, turbina jest po regeneracji, wezyki podcisnienia nowe, przeplywka nowa map sensor zakupiony uzywany wsadzony i dalej to samo.
logi do oceny ponizej
http://vaglogi.pl/log-011_001_003_hPVvH2.html
Moze ktoś pomoze, doradzi rozkladam rece.
Logi do oceny 1,9 tdi 110km 17965
brakujace logi dynamiczne :
http://vaglogi.pl/log-011_to82MUA.html
http://vaglogi.pl/log-010_PLli7.html
http://vaglogi.pl/log-008_E6VdI.html
http://vaglogi.pl/log-003_ZO17i.html
[ Dodano: 2019-07-15, 18:27 ]
Czy istnieje mozliwosc samemu wyregulowania turbiny rozumie że polega to jedynie na skroceniu lub wydluzeniu sztangi. czy zabieg regulacji jest bardziej skomplikowany? W serwisie turbin juz wiem co mi odpowiedzą ze "turbina jest napewno dobrze wyregulowana". To juz druga turbina z tego warsztatu wczesniejsza za maloladowala.
http://vaglogi.pl/log-011_to82MUA.html
http://vaglogi.pl/log-010_PLli7.html
http://vaglogi.pl/log-008_E6VdI.html
http://vaglogi.pl/log-003_ZO17i.html
[ Dodano: 2019-07-15, 18:27 ]
Czy istnieje mozliwosc samemu wyregulowania turbiny rozumie że polega to jedynie na skroceniu lub wydluzeniu sztangi. czy zabieg regulacji jest bardziej skomplikowany? W serwisie turbin juz wiem co mi odpowiedzą ze "turbina jest napewno dobrze wyregulowana". To juz druga turbina z tego warsztatu wczesniejsza za maloladowala.
Regulacja sztangą raczej nic tu nie da. Turbo przeładowuje przez kilka (5) sekund, ale potem się "kładzie" i trzyma równo. Tak to jest z regeneracją turbin. Wiele zakładów robi to słabo.
Pozostaje Ci:
- dochodzić swoich praw u usługodawcy,
- olać to i kupić nową turbinę,
- podlać jej paliwa i uzyskać bezdymne 400Nm i 170KM wykańczając tym sprzęgło
- regulować sztangę w nieskończoność
Pozostaje Ci:
- dochodzić swoich praw u usługodawcy,
- olać to i kupić nową turbinę,
- podlać jej paliwa i uzyskać bezdymne 400Nm i 170KM wykańczając tym sprzęgło

- regulować sztangę w nieskończoność
Witam ponownie
Sytuacja wyglada tak, wydrukowałem logi dynamiczne i z nimi udałem sie do warsztatu regeneracji.
Panowie powiedzieli ze tak byc nie moze ze laduje 2,5 bara. turbine trzeba wyciagnac i wyregulowac pod maszyna. Akurat juz jestem po regulacji wczoraj dokonalem logow dynamicznych i twierdze ze NIE MA zadnej poprawy dalej laduje 2,5 bara.
Probowałem podkrecic silnik ale Tuner u ktorego bylem jak zobaczyl ile laduje turbina to zrezygnowal 2,5 bara zdecydowanie za duzo. Wiec kolejna opcja mi odpadla.
[ Dodano: 2019-08-07, 04:46 ]
Co moglo zostac zle ustawione, zmontowane w tej turbinie. Pierscien sterujacy wlozony na odwrot?
Tam nic wiecej nie ma. Sztanga, zderzak i pierscien sterujacy.
Sytuacja wyglada tak, wydrukowałem logi dynamiczne i z nimi udałem sie do warsztatu regeneracji.
Panowie powiedzieli ze tak byc nie moze ze laduje 2,5 bara. turbine trzeba wyciagnac i wyregulowac pod maszyna. Akurat juz jestem po regulacji wczoraj dokonalem logow dynamicznych i twierdze ze NIE MA zadnej poprawy dalej laduje 2,5 bara.
Probowałem podkrecic silnik ale Tuner u ktorego bylem jak zobaczyl ile laduje turbina to zrezygnowal 2,5 bara zdecydowanie za duzo. Wiec kolejna opcja mi odpadla.
[ Dodano: 2019-08-07, 04:46 ]
Co moglo zostac zle ustawione, zmontowane w tej turbinie. Pierscien sterujacy wlozony na odwrot?
Tam nic wiecej nie ma. Sztanga, zderzak i pierscien sterujacy.