Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AJP 1.8 125 KM] Nierówna praca silnika na wyższych obrotach

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
lukasz02_92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 04 lip 2019, 20:51
Lokalizacja: Rzeszów

[AJP 1.8 125 KM] Nierówna praca silnika na wyższych obrotach

Post autor: lukasz02_92 » 04 lip 2019, 21:55

Witam!
Mam problem w postaci nierównej pracy silnika.
Auto pali na przysłowiowego strzała, na postoju mogę go kręcić do odcinki i wszystko jest ok.
W czasie jazdy do 3000rpm również. Dopiero po przekroczeniu tej magicznej bariery auto strasznie przerywa i się dławi...
Po podpięciu pod komputer wyświetla się błąd 01120 (błąd wałka rozrządu 1).
Rozrząd paskowy robiony był pół roku temu, a łańcuch z napinaczem miesiąc temu. Problem pojawił się przed zrobieniem łańcucha. Od wymiany rozrządu przedniego przez następne 4 miesiące auto jeździło elegancko. Po miesięcznym postoju pojawiły się w/w problemy.
Czujnik położenia wałka był podmieniany ze trzech, albo czterech aut. W ocenie mechanika wałki rozrządu są OK...
Miał ktoś podobną sytuację?

Będę wdzięczny za pomoc ;)

Dziękuję i pozdrawiam!

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 06 lip 2019, 09:14

lukasz02_92 pisze: na postoju mogę go kręcić do odcinki i wszystko jest ok.
tego lepiej nie rób

Standardowo, proponuje zrobić logi

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2961
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 07 lip 2019, 13:42

lukasz02_92, powiększona szczelina lub naciągnięty pasek rozrządu. Ewentualnie przestawiony o ząbek a auto działa i jeździ. I jeszcze jedno... nie masz innego błędu z VAGiem? Np sonda?
W czasie jazdy do 3000rpm również. Dopiero po przekroczeniu tej magicznej bariery auto strasznie przerywa i się dławi..
Może cewka zapłonowa. Z cewką nie pokaże Ci błędu z przyspieszaniem absolutnie.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja