[ BAT 4.2 334 KM] Wymiana rozrzadu 4.2 BAT
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 17 paź 2009, 15:45
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leverkusen
- Kontakt:
[ BAT 4.2 334 KM] Wymiana rozrzadu 4.2 BAT
witam poszukuje instrukcji wymiany rozrzadu w silniku 4.2 V8 BAT
jak ktoś by miał to bardzo poproszę
jak ktoś by miał to bardzo poproszę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 17 paź 2009, 15:45
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leverkusen
- Kontakt:
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Że tak zapytam, jaki koszt części do kompletnej wymiany rozrządu? I jakie części?
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 17 paź 2009, 15:45
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leverkusen
- Kontakt:
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Niezłe koszta, silnik będziesz wyciągał?arniioliwer pisze:Części liczę gdzieś w granicach 4000-4500zl
z olejem nowym i uszczelkami pod pokrywę zaworów itp.
Zestaw rozrządu firmy FEBI/SWAG
Robocizny nie liczę bo sam to będę robił
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Obiecana paczka z instrukcjami . Na pewno nie będzie wszystkiego, ponieważ wymiana rozrządu wiąże się z wyjęciem silnika i trochę rzeczy przy tym trzeba zrobić.
https://www.dropbox.com/s/obfsq4b5bich6 ... %20BAT.rar
https://www.dropbox.com/s/obfsq4b5bich6 ... %20BAT.rar
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 17 paź 2009, 15:45
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leverkusen
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Konwerter zostaje na skrzyni i właśnie należy odkręcić go od tej tarczy, bo inaczej nie zdejmiesz skrzyni, a tarcza zostaje na silniku . Po zdemontowaniu rozrusznika pojawi się okienko, przez które będziesz mógł odkręcić konwerter od tarczy. W sumie są 3 śruby, więc trzeba obracać konwerterem o 120*, aby pojawiła się kolejna. Dokręca się je momentem 85 Nm.
Mam pytanie odnośnie diagnozy rozrządu. Przy odpalaniu słychać delikatne chrobotnięcie ale nie zawsze i nie ma reguły czy jest ciepły czy zimny. Odglos na 100% dochodzi z rozrządu. Jedni mówią, że to normalne i tak może być inni, że absolutnie nie może być nic słychać...
Auto ma moc jeździ normalnie i wszystko z nim ok.
Rozrząd już był raz robiony gdzieś przy 200-230 tys km - teraz ma 320 tys km.
Vcds w kanale 93 pokazuje -9 i -7 na ciepłym.
zmieniłem olej z 10w60 na 5w30 - na 10w60 bardzo rzadko było chrobotnięcie przy odpalaniu.
Zaworki zwrotne wymienione.
Ewentualnie poleci ktoś jakiś warsztat ze śląska, który ogarnie temat diagnozy i jeśli potrzeba wymiany rozrządu?
Auto ma moc jeździ normalnie i wszystko z nim ok.
Rozrząd już był raz robiony gdzieś przy 200-230 tys km - teraz ma 320 tys km.
Vcds w kanale 93 pokazuje -9 i -7 na ciepłym.
zmieniłem olej z 10w60 na 5w30 - na 10w60 bardzo rzadko było chrobotnięcie przy odpalaniu.
Zaworki zwrotne wymienione.
Ewentualnie poleci ktoś jakiś warsztat ze śląska, który ogarnie temat diagnozy i jeśli potrzeba wymiany rozrządu?
cammad, Z tego co piszesz to samochód normalnie jeździ więc bym nie ruszał. U mnie też czasami przy rozruchu zachrobocze przeważnie to był znak, że trzeba dolać oleju. Zrobiłem tak 40 tyś km
Dopiero w tym roku padło. Teraz grzechocze od 1200 obrotów, silnikiem lekko szarpie, po i pojawiło się wypadanie zapłonu na wolnych obrotach jak stoję na hamulcu. Do tego brak mu mocy więc wymiana przede mną. Odnośnie odchyłek to ponoć po wymianie potrafią być w tych okolicach które podajesz. Niestety nie powiem Ci jakie ja mam bo nie mam czym to sprawdzić. Gdybyś wybierał się dziś bliżej mnie, to z chęcią bym się z Tobą spotkał. Sprawdził byś mi odchyłki z ciekawości i posłuchał jak słychać rozrząd do wymiany. Co do mechaników do ogarnięcia tematu to ja na mojej drodze spotykam tylko takich co nie mają czasu, ten rozrząd jest chyba "trendowaty" .
[ Dodano: 2019-07-21, 14:23 ]
Gdzie są te zaworki zwrotne albo jaki mają numer to sobie w Etce znajdę. Może warto by je wymienić przy okazji wymiany rozrządu?
Dopiero w tym roku padło. Teraz grzechocze od 1200 obrotów, silnikiem lekko szarpie, po i pojawiło się wypadanie zapłonu na wolnych obrotach jak stoję na hamulcu. Do tego brak mu mocy więc wymiana przede mną. Odnośnie odchyłek to ponoć po wymianie potrafią być w tych okolicach które podajesz. Niestety nie powiem Ci jakie ja mam bo nie mam czym to sprawdzić. Gdybyś wybierał się dziś bliżej mnie, to z chęcią bym się z Tobą spotkał. Sprawdził byś mi odchyłki z ciekawości i posłuchał jak słychać rozrząd do wymiany. Co do mechaników do ogarnięcia tematu to ja na mojej drodze spotykam tylko takich co nie mają czasu, ten rozrząd jest chyba "trendowaty" .
[ Dodano: 2019-07-21, 14:23 ]
Gdzie są te zaworki zwrotne albo jaki mają numer to sobie w Etce znajdę. Może warto by je wymienić przy okazji wymiany rozrządu?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga