Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Stukanie przy pełnym skręcie po wymianie półosi. Audi A6c5 2

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
DIMON
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 21 lut 2019, 12:08
Lokalizacja: Stalowa Wola

Stukanie przy pełnym skręcie po wymianie półosi. Audi A6c5 2

Post autor: DIMON » 12 kwie 2019, 22:41

Wymieniłem półoś od strony kierowcy i w momęcie maksymalnego skrętu w lewo i jazdy w przód czy tył w kole coś stuka.
Żaden mechanik nie wie co jest, nowa półoś. Jeden mechanik twierdzi że może to być źle dobrana długość.
Na jednym z forów ktoś miał podobny problem i ustal po wymianie jakiś "bananow". Co to oznacza?
Moje audi to A6c5 2.0ALT z 2002r.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 kwie 2019, 22:53

Banan to dolny wahacz, do którego nie jest przykręcony amortyzator.

DIMON
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 21 lut 2019, 12:08
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: DIMON » 02 cze 2019, 11:27

Ostatnio oddałem auto do mechanika który oglądał przegub i stwierdził że wszystko wygląda dobrze.
Sugeruje że problemem stukanie może być pompa wspomagania.
Pompa w momencie skrętu wspomaga i przestaje czy z stąd efekt bicia-drgania?
Czy to dobry trop że pompa przerywa w momencie skrętu tylko w lewo? Wcześnie jazdy bywa że czuje bicie tak jak by drążki do wymiany co może sugerować że to pompa powoduje ten efekt przy kręcenia kierownicą.
Czy to możliwe że pompa do wymiany?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja