Audi A6 40TDI 204KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 03 kwie 2019, 14:04
- Lokalizacja: Lublin
Odnosząc się do postów o wymianę oleju wcześniej niż po 30 tys km: oczywiście można, nawet trzeba, jeśli samochód się wykupuje. Ale jeśli autor zamierza zwrócić, to jaki jest tego sens? To tylko dodatkowy koszt i "datek charytatywny" przyszłemu kupującemu.
Samochodu gratuluję Jeździłem tylko mocniejszymi odmianami silnikowymi w C8 i tamte sprawowały się fajnie. Wierzę, że 2.0 TDI jest cichsze i faktycznie może być dobrym rozwiązaniem na autostrady, gdzie nie ma za dużo dynamicznego wyprzedzania.
Samochodu gratuluję Jeździłem tylko mocniejszymi odmianami silnikowymi w C8 i tamte sprawowały się fajnie. Wierzę, że 2.0 TDI jest cichsze i faktycznie może być dobrym rozwiązaniem na autostrady, gdzie nie ma za dużo dynamicznego wyprzedzania.
S6 C5 + Q7 4.2 FSI
Było Audi TT mk 1 1.8 T 224+ Roadster
Było Audi TT mk 1 1.8 T 224+ Roadster
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 03 kwie 2019, 14:04
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 02 cze 2019, 15:38
- Imię: Nie ma imienia
- Moje auto: Nie znam profilu
- Rocznik: 2022
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Gdańsk
Witam,
Jestem tu nowy, ale chciałbym dodać paręsłów odnośnie problemów z jakością współczesnych aut.
W ostatnich 10 latach jeździłem Golfem, Passatem CC, Audi A6 C7, Audi A4 B9 i teraz po bardzo długim zastanawianiu się - postawiłem ponownie na A6.
Przymierzałem się m.in. do BMW 5, nowej BMW 3, Volvo V90, V60, a także do A4 po faceliftingu.
Jeśli chodzi o jakość to np. jeśli wejdziecie na forum BMW to narzekań jest co najmniej tyle samo co na Audi. Niektóre poważne, bo np. wielu kierowców skarży się na problem z prowadzeniem auta przy bocznym wietrze (duża niestabilność) i to do tego stopnia, że stwarza to niebezpieczeństwo. Problemy z trzeszczącymi plastikami to już standard.
W moim A4 też miałem ze dwa 'świerszcze', ale udało się serwisowi je wyeliminować i auto jest mega ciche. W Passacie to była masakra z ramkąwokół zegarów i ozdobnąlistwą na desce. Ciągle wymieniali, podklejali, nic to nie dawało...Już nie wspomnę od hałasie od bezramkowych szyb.
Ale ogólnie tendencja do gorszej jakośći, trwałości jest we wszystkim - także sprzęcie komputerowym, AGD, butach
Jestem tu nowy, ale chciałbym dodać paręsłów odnośnie problemów z jakością współczesnych aut.
W ostatnich 10 latach jeździłem Golfem, Passatem CC, Audi A6 C7, Audi A4 B9 i teraz po bardzo długim zastanawianiu się - postawiłem ponownie na A6.
Przymierzałem się m.in. do BMW 5, nowej BMW 3, Volvo V90, V60, a także do A4 po faceliftingu.
Jeśli chodzi o jakość to np. jeśli wejdziecie na forum BMW to narzekań jest co najmniej tyle samo co na Audi. Niektóre poważne, bo np. wielu kierowców skarży się na problem z prowadzeniem auta przy bocznym wietrze (duża niestabilność) i to do tego stopnia, że stwarza to niebezpieczeństwo. Problemy z trzeszczącymi plastikami to już standard.
W moim A4 też miałem ze dwa 'świerszcze', ale udało się serwisowi je wyeliminować i auto jest mega ciche. W Passacie to była masakra z ramkąwokół zegarów i ozdobnąlistwą na desce. Ciągle wymieniali, podklejali, nic to nie dawało...Już nie wspomnę od hałasie od bezramkowych szyb.
Ale ogólnie tendencja do gorszej jakośći, trwałości jest we wszystkim - także sprzęcie komputerowym, AGD, butach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 kwie 2019, 17:11
- Lokalizacja: piła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 02 cze 2019, 15:38
- Imię: Nie ma imienia
- Moje auto: Nie znam profilu
- Rocznik: 2022
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Gdańsk
Mimo wszystko marki typu Audi chociaż trochę się przejmują, że coś trzeszczy. Kupując chociażby VW, Skodę jest to praktycznie wpisane w specyfikacje samochodu, podobnie z Mazdą itp. Z sentymentu śledzę rózne fora - myślałem przez chwilę o Arteonie, ale bolączki jakościowe mają tam inny wymiar niż w "premium".TomekC8 pisze:Również uważam, że jakość marek premium drastycznie spada. Ceny z kolei rosną i to bardzo szybko. Trzeba zadać sobie pytanie, czy warto płacić, aż tyle za marki premium? Niestety ja mam wątpliwości.
Szczególnie w grupie VW siłą rzeczy - im niższa marka tym gorzej, tzn Skoda => VW => Audi => Porsche
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Dziś trochę pojeździłem A6 C8 2.0TDI i szczerze mówiąc ten silnik jest strasznie slaby a samochód sprawiał wrażenie pontona. Odczucia z przyśpieszania no w zasadzie ich nie ma, strasznie ciężki kloc z C8 jest, w dodatku wersja którą jeździłem 360tyś!!! Za 2.0 TDI, masakra. Kolejny minus fotele, nie zmienili praktycznie nic w SPAM do C7, ciągle daleko w tyle za BMW które moim zdaniem wyznacza w tym temacie standard. Jeżdżąc po mieście średnie spalanie w okolicy 9 litrów w mieście i 6,5 na trasie przy spokojnym przemieszczaniu się ( zresztą niespokojnie się tym samochodem nie da :D ). Na plus zdecyodwanie wyciszenie, choć tak jak TomekC8 pisał lekko trzeszczy, najwiekszy szok że trzeszczały drzwi, według sprzedawcy błędy dzieciństwa które mają zostać wyeliminowane. Co ciekawe w nowym A7 tego trzeszczenia nie doswiadczyłem ( ale to już na inny temat ).
460KM/550NM Compsport Stage 2
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga