Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 40TDI 204KM

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
wallace
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 16 mar 2018, 17:32
Lokalizacja: PL

Post autor: wallace » 30 maja 2019, 22:09

Fajne auto,ładny kolor,zajebiste koła.Szerokości <okok>

nygus069
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 30 sty 2012, 18:50
Imię: tomasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nygus069 » 31 maja 2019, 20:33

Cieszy oko ,gratki <okok>

robi.carlos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 03 kwie 2019, 14:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: robi.carlos » 31 maja 2019, 22:36

Dzięki <okok>

Awatar użytkownika
Malincho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 25 lis 2012, 19:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Malincho » 31 maja 2019, 23:58

Odnosząc się do postów o wymianę oleju wcześniej niż po 30 tys km: oczywiście można, nawet trzeba, jeśli samochód się wykupuje. Ale jeśli autor zamierza zwrócić, to jaki jest tego sens? To tylko dodatkowy koszt i "datek charytatywny" przyszłemu kupującemu.

Samochodu gratuluję :) Jeździłem tylko mocniejszymi odmianami silnikowymi w C8 i tamte sprawowały się fajnie. Wierzę, że 2.0 TDI jest cichsze i faktycznie może być dobrym rozwiązaniem na autostrady, gdzie nie ma za dużo dynamicznego wyprzedzania.
S6 C5 + Q7 4.2 FSI
Było Audi TT mk 1 1.8 T 224+ Roadster

akism
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 18 gru 2009, 20:03
Lokalizacja: Polska

Post autor: akism » 01 cze 2019, 11:49

Porównywałem dźwięk mojego 3.0 i kolegi 2.0 tdi.Okazuje się ,że 2.0 klekocze ,a 3.0 szumi,to zupełnie inna praca silnika.
A6C7 3.0 TDI 272 S-line(było )
A8d3 4.2

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 01 cze 2019, 14:36

Wszystko za sprawą tego, że 2.0 TDI to R4, a 3.0 TDI już V6 :).

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DDVF 211KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 01 cze 2019, 22:48

Jeśli Waszym zdaniem R4 klekocze w porównaniu do V6, to i tak nie ma to żadnego znaczenia, ponieważ po rozgrzaniu silnika w kabinie prawnie w ogóle nie słychać. Zdecydowanie wolę 90tys rożnicy w zakupie (nie sprawdzałem dokładnie) przeznaczyć na inne wydatki.

akism
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 18 gru 2009, 20:03
Lokalizacja: Polska

Post autor: akism » 01 cze 2019, 23:22

To fakt..
A6C7 3.0 TDI 272 S-line(było )
A8d3 4.2

robi.carlos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 03 kwie 2019, 14:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: robi.carlos » 02 cze 2019, 18:45

W porównaniu do poprzednich tdi to te i tak pięknie brzmią <rotfl>
A tak poza tym, to wiecie, że nowa s6 i chyba s7 będą z silnikami tdi. Podobno takie rozwiązanie jest na Europę. [/u]

ktosiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 02 cze 2019, 15:38
Imię: Nie ma imienia
Moje auto: Nie znam profilu
Rocznik: 2022
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ktosiek » 02 cze 2019, 18:53

Witam,
Jestem tu nowy, ale chciałbym dodać paręsłów odnośnie problemów z jakością współczesnych aut.

W ostatnich 10 latach jeździłem Golfem, Passatem CC, Audi A6 C7, Audi A4 B9 i teraz po bardzo długim zastanawianiu się - postawiłem ponownie na A6.

Przymierzałem się m.in. do BMW 5, nowej BMW 3, Volvo V90, V60, a także do A4 po faceliftingu.

Jeśli chodzi o jakość to np. jeśli wejdziecie na forum BMW to narzekań jest co najmniej tyle samo co na Audi. Niektóre poważne, bo np. wielu kierowców skarży się na problem z prowadzeniem auta przy bocznym wietrze (duża niestabilność) i to do tego stopnia, że stwarza to niebezpieczeństwo. Problemy z trzeszczącymi plastikami to już standard.

W moim A4 też miałem ze dwa 'świerszcze', ale udało się serwisowi je wyeliminować i auto jest mega ciche. W Passacie to była masakra z ramkąwokół zegarów i ozdobnąlistwą na desce. Ciągle wymieniali, podklejali, nic to nie dawało...Już nie wspomnę od hałasie od bezramkowych szyb.

Ale ogólnie tendencja do gorszej jakośći, trwałości jest we wszystkim - także sprzęcie komputerowym, AGD, butach ;)

motomaciej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 16 kwie 2019, 17:11
Lokalizacja: piła

Post autor: motomaciej » 03 cze 2019, 21:52

Kawał bryki . pozdro
Ride like a rocket

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DDVF 211KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 05 cze 2019, 07:41

Również uważam, że jakość marek premium drastycznie spada. Ceny z kolei rosną i to bardzo szybko. Trzeba zadać sobie pytanie, czy warto płacić, aż tyle za marki premium? Niestety ja mam wątpliwości.

ktosiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 02 cze 2019, 15:38
Imię: Nie ma imienia
Moje auto: Nie znam profilu
Rocznik: 2022
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ktosiek » 05 cze 2019, 19:26

TomekC8 pisze:Również uważam, że jakość marek premium drastycznie spada. Ceny z kolei rosną i to bardzo szybko. Trzeba zadać sobie pytanie, czy warto płacić, aż tyle za marki premium? Niestety ja mam wątpliwości.
Mimo wszystko marki typu Audi chociaż trochę się przejmują, że coś trzeszczy. Kupując chociażby VW, Skodę jest to praktycznie wpisane w specyfikacje samochodu, podobnie z Mazdą itp. Z sentymentu śledzę rózne fora - myślałem przez chwilę o Arteonie, ale bolączki jakościowe mają tam inny wymiar niż w "premium".

Szczególnie w grupie VW siłą rzeczy - im niższa marka tym gorzej, tzn Skoda => VW => Audi => Porsche

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 cze 2019, 20:07

Jeszcze Lambo :).

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 05 cze 2019, 22:28

Dziś trochę pojeździłem A6 C8 2.0TDI i szczerze mówiąc ten silnik jest strasznie slaby a samochód sprawiał wrażenie pontona. Odczucia z przyśpieszania no w zasadzie ich nie ma, strasznie ciężki kloc z C8 jest, w dodatku wersja którą jeździłem 360tyś!!! Za 2.0 TDI, masakra. Kolejny minus fotele, nie zmienili praktycznie nic w SPAM do C7, ciągle daleko w tyle za BMW które moim zdaniem wyznacza w tym temacie standard. Jeżdżąc po mieście średnie spalanie w okolicy 9 litrów w mieście i 6,5 na trasie przy spokojnym przemieszczaniu się ( zresztą niespokojnie się tym samochodem nie da :D ). Na plus zdecyodwanie wyciszenie, choć tak jak TomekC8 pisał lekko trzeszczy, najwiekszy szok że trzeszczały drzwi, według sprzedawcy błędy dzieciństwa które mają zostać wyeliminowane. Co ciekawe w nowym A7 tego trzeszczenia nie doswiadczyłem ( ale to już na inny temat ).
460KM/550NM Compsport Stage 2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C8 (2018- )”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga