Silnik nie odpala.
Silnik nie odpala.
Audi a6 c6 2006r 3.0 TDI. Sprawa wyglada tak. Zaprowadziłem auto do gościa bo miał ogarnąć czemu nie włączają się wentylatory. Sprawdził bezpieczniki i wypinał przekaźniki i niby ok. Pojechał wpiąć się kompem i jak wracał to auto mu zgasło i już nie chciało odpalić. Zapowietrzony cały układ. Odpowietrzyliśmy auto chodziło. Po jakiejś godzinie znowu się zapowietrzył i już nie da się odpalić. Po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy paliwa. Czemu brakuje zasilania na wyjściu z przekaźnika, tzn brakuje jakby sygnału ze sterownika silnika, żeby sygnał przekazał napięcie dalej na pompę wstępną? Po ściągnięciu obudowy przekaźnika i domknięciu bimetalu pompka wstępna pompuje. I tego właśnie sygnału brakuje na przekazniku. Gdzie szukać przyczyny?. Dlaczego ten przekaźnik nie podaje prądu na pompę. Jest może jakiś inny przekaźnik? Vcds nie pokazuje błędów. Czy może jakiś sterownik blokuje ten przekaźnik?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
1. Zmień mechanika
,
2. na vcds wymuś uruchomienie pompki paliwa, jak nie pójdzie po prawej stronie gniazdo bezpieczników i tam jest w drugim rzędzie bezpiecznik od pompy sprawdzić czy ok.
3. wiązka komputer sprawdzić czy nie zielona, i zweryfikować czy jest przejście do przekaźnika.
w najgorszym przypadku bedziesz miał uwalony sterownik, zimny lut itp.

2. na vcds wymuś uruchomienie pompki paliwa, jak nie pójdzie po prawej stronie gniazdo bezpieczników i tam jest w drugim rzędzie bezpiecznik od pompy sprawdzić czy ok.
3. wiązka komputer sprawdzić czy nie zielona, i zweryfikować czy jest przejście do przekaźnika.
w najgorszym przypadku bedziesz miał uwalony sterownik, zimny lut itp.
Pompę próbowałem wystartować tak jak na tym filmiku. https://youtu.be/VZYJjMNfQ-I
U mnie wyświetla „przytrzymaj” „hamulec” a później to znika i pokazuje się „przerwa”
Wymiana przekaźników 395 i 614 nic nie dała, bezpieczniki są dobre. Jutro jadę dać sterownik do sprawdzenia.
[ Dodano: 2019-05-23, 21:54 ]
Może coś zle robimy, ale proszę o pomoc. Sterownik jest sprawny, bezpiecznik tez. Przekaźnik podaje prąd do pompki jak dotknie się bimetalu. Inaczej na kotce od pompy nie ma prądu. I gdzie szukać?
U mnie wyświetla „przytrzymaj” „hamulec” a później to znika i pokazuje się „przerwa”
Wymiana przekaźników 395 i 614 nic nie dała, bezpieczniki są dobre. Jutro jadę dać sterownik do sprawdzenia.
[ Dodano: 2019-05-23, 21:54 ]
Może coś zle robimy, ale proszę o pomoc. Sterownik jest sprawny, bezpiecznik tez. Przekaźnik podaje prąd do pompki jak dotknie się bimetalu. Inaczej na kotce od pompy nie ma prądu. I gdzie szukać?